• Op school zijn we daar nu al een urenlange discussie over bezig, dus ik zou wel eens willen weten wat jullie type (jongen/meisje) is. Gewoon een foto+waarom ^^

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 13:50 ]

    Het moet een jongen zijn met een lieve/leuke glimlach hebben, humoristisch, lief, zelfverzekerd; zich er niks van aantrekken van wat anderen vinden.
    Het liefst een lip piercing, lang haar, mag make-up dragen,..

    Maar van de anderen kant maakt het ook niet echt uit hoe hij eruit ziet. ALs hij maar gewoon zichzelf is en echt van je houd. <3
    ^_^


    Only those who listen can hear

    Het type waar ik op val heeft dik donker haar met mooie bruine ogen. Het liefst ook met een mooie kaaklijn en tanden. OH én hij moet wel een beetje slank zijn. Ik val niet op papbuiken. En ik heb hier geen foto van, want ik val niet op beroemde mensen D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn vriend, halflang haar (hij laat het were groeien thank god) donkere haren, donker groene ogen, tattoos, cowboyboots! haha. Mijn vriend is gewoon perfect zowel van buiten als van binnen. Punt :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Het type jongen die ik wel leuk vind is donker blond/bruin en iets groter dan mij. Hij moet het liefst ook wat ouder zijn dan mij maar niet te. Een paar maanden is wel oké. Ik vind het leuk als hij grappig is en hij moet een mooie glimlach. En de meeste jongens met wie ik tot nu toe heb gehad waren altijd hele goeie vrienden van mij


    "Ignite, my love. Ignite."




    En Oliver Sykes

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 23:06 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    3 woorden:

    Tall, dark & handsome

    Ik heb een voorkeur voor bruine ogen, ik vind ze zo mooi en mysterieus. In mooie bruine ogen zie je iemands ziel:9~
    En het komt mede door mijn grote interesse in de oude egyptenaren, die ook grote bruine ogen hadden.
    Blauwe (zoals ik zelf) en groene ogen hebben iets koud en kill.


    Here & Now

    - Stoer uiterlijk maar met een verlegen hartje
    - Halflang haar
    - Langer dan ik
    - evt. groene ogen en een adorable lachje

    That's it.


    ars moriendi

    Broach schreef:
    Type wat?


    I´m nothing special.

    Licht, halflang haar, groene, grijze of blauwe ogen (een lichtere kleur dus), lief, leuke glimlach

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 12:21 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb niet echt een foto.

    Ik val op jongens met lang haar, maakt op zich niet zoveel uit welke kleur. Hoe langer, hoe beter :'D
    Ik vind een lichte kleur ogen mooi, maar als het donkere ogen zijn heb ik er ook niet veel problemen mee hoor lol.
    Ze moeten wel langer dan mij zijn en gewoon een normaal postuur hebben.

    Ik val een beetje op van die gastjes die rock/indie muziek luisteren meestal (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De perfecte jongen voor mij is gewoon een jongen met een ongelooflijk lief karakter, mooie lach, sexy stralende ogen en een groot hart! Ik vind tattoos en oorbellen met een gat in het midden ook sexy <3

    Wat ik een totale afknapper vind is een sixpack! Een sixpack staat voor mij symbool als een jongen die teveel tijd aan zichzelf besteed, de sportschool belangrijker vindt dan een goede studie, die graag gezien wilt worden door anderen en iemand die te onzeker is over zichzelf en dat verstopt met een zogenaamd "goed lichaam".

    Iemand die zichzelf is.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik val alleen maar op blond.

    Cuddle schreef:
    Ik val alleen maar op blond.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.


    :9~:9~:9~


    Where there is a sea there are pirates...