• Dit is echt geen grapje,
    Mijn opa is dement enis weggelopen van huis. Hij kan ook niet goed meer lopen en ik ben echt bang dat hij niet meer terug komt! Weet iemand iets voor afleiding? Mijn opa is echt de weg kwijt, en misshien zie ik hem wel nooit meer terug!

    Ik ben echt bang


    Kill them with kindness.

    Oooeh! dat is rot.
    Sterkte.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat komt wel goed,mijn vader heeft vaker oudere moeten zoek met de honden en het is altijd goed gekomen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Damn, dat is niet goed.
    Als afleiding, hmm... Je kan natuurlijk lekker gaan lezen en schrijven hier op Q en je kan naar je vriendinnen gaan en verder weet ik niks meer.
    Sterkte


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Depulso schreef:
    Oooeh! dat is rot.
    Sterkte.


    I love BTR and One Direction!

    aahw Maaike :(
    veel sterkte!


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ga zoeken naar plekjes waar hij altijd gaat of graag naar toe gaat?
    Succes en ik hoop dat je hem vindt! (flower)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Omg, dat is echt erg. Sterkte, ik denk dat jullie gewoon moeten zoeken? Eigenlijk zou ik geen eens afleiding willen. Waar gaat hij vaak heen en waarom zou die weggelopen zijn? Denk goed na. Je komt vast wel op een oplossing. (: Sterkte, ik weet hoe het voelt.


    We accept the love we think we deserve.

    Heb je al nieuws van hem?
    Ga een beetje in de buurt zoeken, je weet maar nooit =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ten eerste:
    Inhale, exhale.

    Ten tweede:
    Oriënteer. Denk aan alle plekjes waar hij zou kunnen zijn.

    Ten derde:
    Heel veel sterkte, ik hoop dat jullie hem kunnen vinden!


    Fat chance.

    Depulso schreef:
    Oooeh! dat is rot.
    Sterkte.


    Firm believer of all that is magic

    Marshmellow schreef:
    Heb je al nieuws van hem?
    Ga een beetje in de buurt zoeken, je weet maar nooit =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sterkte Ik hoop dat je hem snel terug vind !(flower)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ga naar de plaatsen waar hij vroeger vaak ging,waar hij nu vaak gaat of waar hij nog vrienden wonen van eventueel vroeger. Voor afleiding,ga iets doen met vrienden,schrijf een verhaal verder af of maak even een wandeling. Sterkte!

    Wat verschrikkelijk. Heel veel geluk, ik hoop dat je opa snel gevonden wordt. (flower)


    ars moriendi

    Probeer gewoon er niet aan te denken en hou je gedachte ergens anders dan bij je opa al gaat dat moeilijk! Of probeer er juist over te praten, en nog veeel heel erg veel sterkte!