• Soms ben ik ook echt zó lomp, he.
    Gisteren dacht ik een film te zien op mijn kamer dus ik had de dvd al klaar gelegd en zo. Maar ik word afgeleid door veiligheidsspelden, die ik nu trouwens onveiligheidsspelden noem. Die gebruik ik altijd om mijn dekbedovertrek bijeen te houden door ze aan elke kant onder mijn bed ze vast te spelden met linten.
    Anyway, nu staken ze er niet in en lagen ze op mijn kastje. Ik wil ze alle vier aan elkaar hangen zodat ze bij elkaar lagen maar opeens staken ze zo raar dat ik eraan aan het duwen en trekken was en ja toen gebeurde het. Er schoot één open en stak zeker een halve centimeter in mijn vinger! In een reflex gooide ik ze weg en die andere 3 vind ik nu niet meer, best vreemd eigenlijk. Maar dat bloed kan je nog zien aan die ene. En dus mijn bloed gutste d'r echt uit, ik dacht echt dat ik ging doodbloeden. O.o Dus ik steek het onder koud water en belde mama al wenend op en achteraf knelde ik het wat af en duwde ik erop met een zakdoek zoals ze zei en heb het dan ontsmet met isobetadine en een plakker over gedaan.
    En toen ik de plakker er vandaag af deed, en nu nog steeds, is mijn vinger een beetje opgezwollen en zie je gewoon een dikke blauwe ader en ook een paars stukje en is mijn vingertopje nogal wittekes/witter dan de andere.
    En ja, ik was in paniek want ik kan ook niet tegen bloed... En dat allemaal door een onnozele veiligheidsspeld, djeezes. Als ik die nu gewoon had laten liggen had dat niet eens gebeurd...

    Jullie ook zo lomp?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hetzelfde hier, ik prik me altijd met die onveiligheidsspelden, en op de een of andere manier ligt er altijd een schaar of een ander scherp voorwerp in mijn bed als ik ga slapen nadat ik mijn kamer heb opgeruimd, soms vind ik ze zelfs nog 's ochtends...
    Oja en ik loop elke dag wel tegen minstens 1 ding aan, meestal meubelen die al 14 jaar op dezelfde plaats staan in ons huis :$

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 21:25 ]


    Love? No. I prefer cats.

    Cayenne schreef:
    Ik ben precies de normaalste van dit topic xD maar dat je lomp was wisten we al he, nu-nog-18-jarig-kind.. ^^

    Niet meer over 2 uur en 26 minuten. (krul)

    Kanon schreef:
    Dan weet je hoe een piercing ongeveer moet voelen. :'D
    Nee, ik hoop dat hij snel geneest en niet teveel pijn doet. Stomme onveiligheidsspelden! :3

    Ik weet al hoe dat voelt, had een wenkbrauwpiercing, eind 2007! ;D Die groeide uit! (huil)

    Eudaimonia schreef:
    PAS OP

    er bevinden zich op dit moment nog

    3 (!!!)

    ONveiligheidsspelden in je kamer.
    kijk bij iedere stap die je zet goed of er niet toevallig iets scherps onder ligt. Anders begin je straks nog een 'mijn-voet-doet-pijn' topic

    vervelend voor je
    beterschap voor je vinger (flower)

    Ik heb al goed rond gekeken. =o Nergens iets gevonden, echt raar. 8D Naja, en anders voel ik het wel. :3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ken dat...
    Zo was ik ooit eens met mijn passerpunt uit verveling in het rubber van mijn pennenzak aan het prikken.
    Maar ik hield mijn pennenzak tegen met mijn linkerhand..
    Dus plots schoof ik uit en de hele passerpunt verdween gewoon in mijn hand O__o
    Het was erg hard aan het bloeden en ik mocht geen plakker gaan halen van de leerkracht omdat hij vond dat het mijn eigen fout was -.-"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Ik ken dat...
    Zo was ik ooit eens met mijn passerpunt uit verveling in het rubber van mijn pennenzak aan het prikken.
    Maar ik hield mijn pennenzak tegen met mijn linkerhand..
    Dus plots schoof ik uit en de hele passerpunt verdween gewoon in mijn hand O__o
    Het was erg hard aan het bloeden en ik mocht geen plakker gaan halen van de leerkracht omdat hij vond dat het mijn eigen fout was -.-"

    Wat een mongool.
    Gutste het er ook uit?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jewellery schreef:
    (...)
    Wat een mongool.
    Gutste het er ook uit?

    Ja:S
    Was echt zooo vies :')
    Ik moest het tegen houden met een zakdoekje...
    Ik mocht het niet eens gaan afspoelen.
    En sindsdien haat ik die leerkracht :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.