• Omdat de tweede ook alweer vol zit, en er volgens mij nog geen nieuwe was. Kom maar weer op met jullie plaatjes. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maak er een foto van en zet het hier!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Damn.. wij hebben draaiknoppen.. Dan werkt dat niet(cat)(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    Vanavond ga ik dat bij alle lichtknopen in het huis doen. Mijn familie moet mee in de HP madness :Y).

    Mwuhahaha, die van mij ook.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Celestial schreef:


    x'D


    <3


    die eerste is echt geniaal


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Kliik


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:



    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    _O_ to all!


    Fat chance.

    Unhearted schreef:



    Hahah! _O_
    Ik noem Harry eigenlijk altijd Snotter :'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    haha LOL

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 15:38 ]

    TADAA! Mijn magische licht!


    Even je hoofd een kwartslag draaien...
    De foto is niet zo duidelijk maar mijn mobiel viel uit toen ik er een nieuwe van wilde maken.

    (volgens mij heb ik hier een trend gezet ^^)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 17:24 ]


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    TADAA! Mijn magische licht!


    Even je hoofd een kwartslag draaien...
    De foto is niet zo duidelijk maar mijn mobiel viel uit toen ik er een nieuwe van wilde maken.

    (volgens mij heb ik hier een trend gezet ^^)

    Zo heb ik het door het hele huis gehangen, met op alle deurklinken "alohomora". En toen kwam mijn vader beneden en heeft hij alles eraf gehaald. Filthy muggle -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Zo heb ik het door het hele huis gehangen, met op alle deurklinken "alohomora". En toen kwam mijn vader beneden en heeft hij alles eraf gehaald. Filthy muggle -.-

    Tsss, hoe durft ie!
    Ik wilde het ook gaan doen, maar wij hebben veel van die - hoe heten die dingen ook alweer? - dubbeschakelingen in huis, waardoor ze de ene keer de ene kant op gaan en de andere keer de andere kant op.
    Oeh, Alohomora! Dat ga ik ook doen! -steelt idee-


    Felix

    En bij de kraan "aguamenti".


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jullie zijn geniaal! 8D Ik wiga dat ook doen! Zijn er nog buiten Nox, Lumos, Aguamenti en Alohamora? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.