• Omdat de tweede ook alweer vol zit, en er volgens mij nog geen nieuwe was. Kom maar weer op met jullie plaatjes. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

StarWind schreef:
    (...)
    het zou wel grappig zijn als het daadwerkelijk NACHT werd danxD
    ik weet niet hoeveel onder ons latijn hebben (gehad):X

Nou ja, de spreuk betekent eigenlijk gewoon dat het licht uitgaat, en natuurlijk is dat wel van 'nox' nacht afgeleid, maar het ging mij meer om de spreuk. (:

Maar het zou nogal droog zijn. ('x

Felix

Rooftops schreef:

Dit blijft echt goed!

&

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Boxman schreef:

I love that song!

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Boxman schreef:

Wtf O.o
    dat zit dus een vriendin al een aantal weken te zingen =='

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Tragically schreef:

:9~

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Tragically schreef:

&

Die eerste: _O_

Die tweede: GENIAAL_O__O__O__O_

Fat chance.

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

"Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

Na het zien van dat filmpje had ik echt kippenvel!

O btw, je plaatjes zijn echt mooi!

Fat chance.

:P

Laatste woorden van:
    Sirius Black
    Albus Dumbledore
    Charity Burbage
    Dobby
    Fred Weasley
    Severus Snape
    Tom Riddle

[ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 16:55 ]

The odds are néver in our favor.