• Justin Bieber heeft zich op de set van de serie CSI, waar hij een rol in speelde, niet echt volwassen gedragen. Volgens Marg Helgenberger, CSI-actrice, was JB bloedirritant tijdens de opnames en gedroeg hij zich als een echt ettertje. Maar Justin laat zich niet op de kast jagen. Op Twitter liet de superster weten dat hij en Marg elkaar amper hebben gezien en al helemaal niet samengewerkt hebben. Volgens Justin was de opmerking van de actrice dus wel 'een beetje suf'.

    What do you think? Zal Justin écht zo vervelend zijn?


    wat vind jij ervan?

    ik ben jonger, en WEET dat je met respect verder komt dan alleen een schattig stemmetje en snoetje. als je vriendelijk bent, zullen ze je veel vaker willen; en ik vind bieber echt wel VEEL te arrogant! dude, hij is 16. dan mag hij wel dimmen hoor.

    en dat je van hem houdt;; oke, kan ik begrijpen, maar als hij zo doet? komaan, als Taylor Swift ook zo zou beginnen doen zou ik ook zoeiets hebben van 'kind, waar ben je mee bezig?', ookal ben ik enorm grote Swiftie.

    -mijn mening dus, want ik zag al iemand reageren van 'omg pest hem niet zo hij is ng maar n kind!' terwijl ik jonger ben? ugh--'-


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik denk niet dat een volwassen vrouw erover gaat liegen (kan altijd) en dan nog, ik denk nou ook niet echt dat Justin nou de makkelijkste is. Of sterker nog, hij lijkt me echt een divo.


    Rainbows on my staircase ~

    Justin is 17,
    En eerlijk gezegd vind ik het best wel leuk, omdat hij ook een tiener is. Ik weet dat hij zich volwassen moet gedragen maar ik vind het leuk om toch de kinderachtige kanten bij die jongen te zien. Iedereen is wel irritant, en ik vind het stom dat hij dat niet zou mogen zijn omdat hij beroemd is.


    <3

    Hij is 17, hij wilt ook genieten van zijn leven, Hij is niet perfect hoor!, niemand is het niet, altijd dat gedomme gezeik ver hem.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    Hij is 17, hij wilt ook genieten van zijn leven, Hij is niet perfect hoor!, niemand is het niet, altijd dat gedomme gezeik ver hem.

    Dit is toch niet gezeik? Je moet het niet zo persoonlijk opvatten. tuurlijk wil hij genieten van zijn leven en niemand houdt hem daarin tegen, maar een beetje begrip en respect voor anderen zou fijn zijn. Want die arrogante opmerkingen die ik steeds in boekjes lees van hem beginnen míj langzaam de strot uit de komen.


    Rainbows on my staircase ~

    0VERD0SE schreef:
    Ik denk niet dat een volwassen vrouw erover gaat liegen (kan altijd) en dan nog, ik denk nou ook niet echt dat Justin nou de makkelijkste is. Of sterker nog, hij lijkt me echt een divo.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    0VERD0SE schreef:
    (...)
    Dit is toch niet gezeik? Je moet het niet zo persoonlijk opvatten. tuurlijk wil hij genieten van zijn leven en niemand houdt hem daarin tegen, maar een beetje begrip en respect voor anderen zou fijn zijn. Want die arrogante opmerkingen die ik steeds in boekjes lees van hem beginnen míj langzaam de strot uit de komen.

    De boekjes, daar zeg je het al, wist je dat Dé boekjes meestal roddels zijn? Nou ben jij nooit arrogant dan?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hij gedraagt zich soms net zoals bepaalde jongetjes uit mijn klas die soms ook nog wel eens denken dat ze 13 zijn ipv 16/17 (:
    Ik zeg niet dat ik me kinderachtig gedraag, maar je moet niet vergeten dat hij ondanks al die fame nog wel gewoon een jongetje blijft met hormoontjes en rare kronkels in zijn hersens die ook wel eens raar doet.
    Hij is niet anders dan elke andere jongen die je kent, het is geen robot of what ever.

    & Nee ik ben geen fan, belieber of wat dan ook.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mavado schreef:
    (...)
    De boekjes, daar zeg je het al, wist je dat Dé boekjes meestal roddels zijn? Nou ben jij nooit arrogant dan?

    Rustig joh, we zitten hier niet in een debat ofzo. En gaan ''dé boekjes'' dan ook neppe tweets van hem citeren? Lijkt me niet. En ja, dat ben ik. Maar dat is meestal als iemand ook arrogant terug doet. Maar ik heb het ook niet alleen over zijn arrogantie, ook over zijn beledigingen en vooroordelen en zo. En daar kan ik dus niét tegen.


    Rainbows on my staircase ~

    Het kan wel zo zijn dat hij zich geen houding wist te geven tussen al die acteer-sterren terwijl hij zelf amper ervaring heeft.

    Maar het kan ook allemaal wel érg overdreven zijn.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk wel dat ie irritant is geweest ;3
    Maar kom op, zou ik ook zijn. Ik bedoel, hij is ook nog een kind en daarbij lijkt het heel spannend om sowieso op de set te zijn van m'n favo serie en al helemaal om mee te mogen spelen.


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Ik vind hem persoonlijk nogal arrogant. En dit zeg ik vanuit een neutraal gebied, geen fan, geen hater. Natuurlijk, is hij 17 en hoort hij te kloten zoals elke tiener. Maar ik denk dat die showbizz wereld hem een beetje verneukt. Het verneukt al die kindersterretjes, iedereen eigenlijk alleen zijn de jongere veel vatbaarder en ik weet zeker dat die wereld hem geen goed heeft gedaan.

    expletive schreef:
    Justin is 17,
    En eerlijk gezegd vind ik het best wel leuk, omdat hij ook een tiener is. Ik weet dat hij zich volwassen moet gedragen maar ik vind het leuk om toch de kinderachtige kanten bij die jongen te zien. Iedereen is wel irritant, en ik vind het stom dat hij dat niet zou mogen zijn omdat hij beroemd is.

    Mavado schreef:
    Hij is 17, hij wilt ook genieten van zijn leven, Hij is niet perfect hoor!, niemand is het niet, altijd dat gedomme gezeik ver hem.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hij is 17.
    Ik vind dat iedereen het allemaal zo opblaasd. Hij is fucking een tiener. Als wij zoiets zouden doen ergens, zou het niet erg zijn. Maar als hij het doet, nou dan is het een ettertje. Elke tiener houdt van grappen maken en dan vooral de jongens. En wie het hier niet mee eens is, heeft blijkbaar een kutjeugd gehad ofzo.


    To infinity and beyond •

    Butlerholic schreef:
    Hij is 17.
    Ik vind dat iedereen het allemaal zo opblaasd. Hij is fucking een tiener. Als wij zoiets zouden doen ergens, zou het niet erg zijn. Maar als hij het doet, nou dan is het een ettertje. Elke tiener houdt van grappen maken en dan vooral de jongens. En wie het hier niet mee eens is, heeft blijkbaar een kutjeugd gehad ofzo.


    -