• Justin Bieber heeft zich op de set van de serie CSI, waar hij een rol in speelde, niet echt volwassen gedragen. Volgens Marg Helgenberger, CSI-actrice, was JB bloedirritant tijdens de opnames en gedroeg hij zich als een echt ettertje. Maar Justin laat zich niet op de kast jagen. Op Twitter liet de superster weten dat hij en Marg elkaar amper hebben gezien en al helemaal niet samengewerkt hebben. Volgens Justin was de opmerking van de actrice dus wel 'een beetje suf'.

    What do you think? Zal Justin écht zo vervelend zijn?


    wat vind jij ervan?

    ik ben jonger, en WEET dat je met respect verder komt dan alleen een schattig stemmetje en snoetje. als je vriendelijk bent, zullen ze je veel vaker willen; en ik vind bieber echt wel VEEL te arrogant! dude, hij is 16. dan mag hij wel dimmen hoor.

    en dat je van hem houdt;; oke, kan ik begrijpen, maar als hij zo doet? komaan, als Taylor Swift ook zo zou beginnen doen zou ik ook zoeiets hebben van 'kind, waar ben je mee bezig?', ookal ben ik enorm grote Swiftie.

    -mijn mening dus, want ik zag al iemand reageren van 'omg pest hem niet zo hij is ng maar n kind!' terwijl ik jonger ben? ugh--'-


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Altijd dat gezeur over of hij wel of niet goed is.
    Ik vind hem slecht, arrogant en irritant.
    Maar ik ga der niet over zeiken.
    Ik laat hem gewoon doen wat hij wil doen, tzal wel.
    Als je me daarom haat, ga je gang, dan verdien je mijn aandacht niet eens.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik dacht dat de mensen van CSI wat serieuzer en verstandiger waren, wie nodigt Justin Bieber nou uit voor zo'n programma?!
    :8


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Kom op man het is ook maar eeen jongen van zeventien, als wij zo iets zouden doen zijn wij dat toch ook niet meteen

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 11:56 ]


    May the odds be ever in your favor

    Waarom omhoog schoppen? --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Butlerholic schreef:
    Hij is 17.
    Ik vind dat iedereen het allemaal zo opblaasd. Hij is fucking een tiener. Als wij zoiets zouden doen ergens, zou het niet erg zijn. Maar als hij het doet, nou dan is het een ettertje. Elke tiener houdt van grappen maken en dan vooral de jongens. En wie het hier niet mee eens is, heeft blijkbaar een kutjeugd gehad ofzo.


    Firm believer of all that is magic

    Ik ken via via iemand die in Amerika ooit Justin heeft gezien,blijkbaar was hij heel zeker van zich zelf,ietsje te zelfs volgens haar


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ARobben schreef:
    Ik dacht dat de mensen van CSI wat serieuzer en verstandiger waren, wie nodigt Justin Bieber nou uit voor zo'n programma?!
    :8


    lolled so hard xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    expletive schreef:
    Justin is 17,
    En eerlijk gezegd vind ik het best wel leuk, omdat hij ook een tiener is. Ik weet dat hij zich volwassen moet gedragen maar ik vind het leuk om toch de kinderachtige kanten bij die jongen te zien. Iedereen is wel irritant, en ik vind het stom dat hij dat niet zou mogen zijn omdat hij beroemd is.


    Kill them with kindness.

    Kom op zeg, hij is 17 en ook een normale jongen. Het kan zijn dat hij zich vervelend gedroeg, maar dat doet elke tiener. En het betekent niet dat als je beroemd bent en eventjes niets hoeft te doen dat je dan netjes op je stoel moet zitten. Als wij dat zouden doen, zou het normaal zijn. Maar Justin Bieber doet het even en het is meteen een ramp! Och jee, Justin Bieber heeft misschien vervelend gedaan op een set, wat een ramp! Sorry, maar dit is gewoon mijn mening. Ik vind het onnodig om hier zo een herrie over te schoppen terwijl er helemaal niets aan de hand is.

    Butlerholic schreef:
    Hij is 17.
    Ik vind dat iedereen het allemaal zo opblaasd. Hij is fucking een tiener. Als wij zoiets zouden doen ergens, zou het niet erg zijn. Maar als hij het doet, nou dan is het een ettertje. Elke tiener houdt van grappen maken en dan vooral de jongens. En wie het hier niet mee eens is, heeft blijkbaar een kutjeugd gehad ofzo.

    expletive schreef:
    Justin is 17,
    En eerlijk gezegd vind ik het best wel leuk, omdat hij ook een tiener is. Ik weet dat hij zich volwassen moet gedragen maar ik vind het leuk om toch de kinderachtige kanten bij die jongen te zien. Iedereen is wel irritant, en ik vind het stom dat hij dat niet zou mogen zijn omdat hij beroemd is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik snap het wel hoor. Hij is 17, nog een jaar en hij is volwassen. Dan snap ik wel dat je een kick krijgt dat het je laatste jaar als "kind" is en je je zo gedraagt. Maar ik denk wel dat Marg een béétje overdrijft. Hij kan zich misschien een beetje irritant gedragen hebben, maar dat ie meteen een etter is alleen omdat één iemand het zegt ... Zijn jullie zo goedgelovig? Hij is superberoemd, heeft over 9 miljoen followers op Twitter, is één van de rijkste tieners ... Vind je het gek dat mensen dan zoiets gaan zeggen? Het kan waar zijn, en het kan niet waar zijn. Maar zouden we dat met bevestiging kunnen weten? Staat het op tape? Omdat een actrice dit zegt geloven jullie het al? Al wie denkt of zegt dat die arrogant is óf die zegt dat die lief en vriendelijk is, moeten dubbel nadenken. We weten niet hoe hij is. We weten alleen de hype erond en mensen die zeggen hoe hij is. We zien het gewoon zoals hij zich voordoet. Misschien is hij in het echt een arrogante lomperik, of een gevoelige romanticus.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Recession schreef:
    Het kan wel zo zijn dat hij zich geen houding wist te geven tussen al die acteer-sterren terwijl hij zelf amper ervaring heeft.

    Maar het kan ook allemaal wel érg overdreven zijn.


    All I wanna do is lose control

    ach hij zal vast wel een beetje irritant en druk zijn geweest. Maar dat wisten we al over hem, dat is echt niet nieuw ofzo. Justin vertelt altijd eerlijk dat hij niet de makkelijkste is. En boeiend, laat hem gewoon lekker 17 zijn.


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    Toen ik het las had ik echt zo iets van WTF wrm doet hij zo weetje, niet genoeg aandacht, maar miss is hij wel zo en zocht hij net als iedereeen echt naar AANDACHT!!
    Naja mijn mening, i dont know for sure!