• Omdat Chuck Norris gewoon een beest is. Noemt uw favoriete Chuck Norris facts, of plaatst die awesome Chuck Norris-plaatjes die u stiekem toch onlangs heeft geïnventariseerd omdat u uiteindelijk wist dat er een Chuck Norris fan-topic zou komen!






    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    k
    k 4

    Reverend schreef:
    (...)



    Haha, lol.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Why Chuck Norris sleeps with the light on? because the darkness is afraid of him.

    Jesus walks on water, Chuck norris swims through land

    Once Chuck Norris was biten by a cobra. After 2 weeks of horrible pains.... the cobra died.


    I live for the applause, you will die for it.

    chuck norris killed kenny

    Voldemort tried to kill Chuck Norris, but when he did Chuck said "Why the hell are you pointing a stick at my heart?"

    Don't we all just love Chuck Norris? *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    He's God _O_
    Bhahahah muah..Ik heb niet zoveel met hem hij is wel coowl though


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Midland schreef:
    He's God _O_
    Bhahahah muah..Ik heb niet zoveel met hem hij is wel coowl though

    No, God is Chuck Norris. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    There used to be life on Mars. But then Chuck Norris came along...


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik weet nog dat we op kamp waren en we zo een spel deden met van die briefjes waar je dan bekende mensen op moest zetten. Zodat je dan van die spellen kan doen, zoals beschrijven of uitbeelden. Iemand had Chuck Norris er bij gedaan, maar niemand wist wat 'ie deed. Dus ons groepje had een gebaar zodat duidelijk was dat het over hem ging. Haha, was echt grappig.


    It ain't broke, so don't fix it.

    classic schreef:
    Ik weet nog dat we op kamp waren en we zo een spel deden met van die briefjes waar je dan bekende mensen op moest zetten. Zodat je dan van die spellen kan doen, zoals beschrijven of uitbeelden. Iemand had Chuck Norris er bij gedaan, maar niemand wist wat 'ie deed. Dus ons groepje had een gebaar zodat duidelijk was dat het over hem ging. Haha, was echt grappig.


    Een round-house kick? (banana)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Reverend schreef:
    (...)

    Een round-house kick? (banana)


    Oh nee, haha, het gebaar was 'stop je vinger in je mond en haal 'm er weer uit' x]


    It ain't broke, so don't fix it.