• Ik heb een meisje in me klas en serieus ik weet niet wat er met haar gebeurd is maar ze is echt veranderd. We kregen vandaag te horen dat ze voor 2 dagen is geschorst. Om het feit dat ze een e-mailadres had gemaakt en deed alsof het van een andere meisje was met die e-mailadres heeft ze een berichtje gestuurd naar onze mentor en hem uitgescholden/beledigt. Dit heeft ze al 2 keer eerder gedaan maar dan met een ander meisje. Ze had ook 3 keer afgekeken bij toetsen en daardoor 3 keer een 1 gehaald. Ze heeft een handtekening van een docent vervalst. Ik vind het best raar dat dit allemaal in een maand ofzo is gebeurd. Hebben jullie ook zulke rare klasgenootjes ofzo?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 19:13 ]

    Oh god, mijn klas zit vól met dat soort types. Maar ergens hou ik er wel van, zo'n beetje crau. lekker wat actie op saaie schooldagen (nerd)


    Rainbows on my staircase ~

    Positive schreef:
    Ik heb een meisje in me klas en serieus ik weet niet wat er met haar gebeurd is maar ze is echt veranderd. We kregen vandaag te horen dat ze voor 2 dagen is geschorst. Om het feit dat ze een e-mailadres haat gemaakt en deed alsof het van een andere meisje was met die e-mailadres heeft ze een berichtje gestuurd naar onze mentor en hem uitgescholden/beledigt. Dit heeft ze al 2 keer eerder gedaan maar dan met een ander meisje. Ze had ook 3 keer afgekeken bij toetsen en daardoor 3 keer een 1 gehaald. Ze heeft een handtekening van een docent vervalst. Ik vind het best raar dat dit allemaal in een maand ofzo is gebeurd. Hebben jullie ook zulke rare klasgenootjes ofzo?


    Ok, wth. Dan is er echt iets goed mis met je?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nee, ik ben probably de meest rare voor mijn klas.
    Ik kom opeens niet meer op school en heb een taakstraf :'D

    Een jongen uit mijn klas vind zelf dat hij depri is.
    Omg mijn neef was flauwgevallen omdat hij werd gepest, en daar ben ik dan best wel gevoelig voor dus ik moet een klein beetje huilen.
    Zegt hij: JANKERDD!
    Hihi gelukkig zeiden al mijn klasgenoten: DAMIAN DOE NORMAAL.

    Oja en hij zegt ook altijd dat hij zm gaat plegen.
    En bij frans moest je een eigenschap van jezelf opzoeken en toen had hij 'depressive' ofzoiets.


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Ok, wth. Dan is er echt iets goed mis met je?
    Ja dat dachten we ook al ja

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Ok, wth. Dan is er echt iets goed mis met je?


    Het is echt kut om erachter te komen dat iemand dat onder jou naam doetn *spreekt helaas uit ervaring* Gelukkig hebben toen de ICT-mensen ontdekt wie het was, en dat ik het dus niet was

    OT: Nou, wij hadden dus iemand in de klas die dat deed. Hij is alleen nu naar een andere klas overgeplaatst, en sindsdien is het ook een stuk gezelliger in de klas.
    Wel apart dat iemand in één maand zo erg kan veranderen...

    Prudentia schreef:
    (...)

    Het is echt kut om erachter te komen dat iemand dat onder jou naam doetn *spreekt helaas uit ervaring* Gelukkig hebben toen de ICT-mensen ontdekt wie het was, en dat ik het dus niet was

    OT: Nou, wij hadden dus iemand in de klas die dat deed. Hij is alleen nu naar een andere klas overgeplaatst, en sindsdien is het ook een stuk gezelliger in de klas.
    Wel apart dat iemand in één maand zo erg kan veranderen...
    Gelukkig werd diegene waarvan we dahcten dat ze het had gestuurd niet gestraft en was de goeie gepakt.

    Nee bij mij zijn ze niet zo Maar we doen wel altijd stout, zoals vandaag bij Mo was echt lachen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gelukkig zijn ze in mijn klas niet zo.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Mijn halve klas was vorig jaar zo, haha. Meer dan de helft liep bij de leerplichtambtenaar :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat een leuk meisje dat. (cat) En nee, ik heb geen rare klasgenootjes, alleen iemand met een Donald Duck agenda. :')


    wth.

    Quixotic schreef:
    Wat een leuk meisje dat. (cat) En nee, ik heb geen rare klasgenootjes, alleen iemand met een Donald Duck agenda. :')
    Doanld Duck:9~ eigenlijk is dat niet raar

    Ja ik heb ook zo een persoon op mijn school. In mijn klas hebben we wel persoonen die er eruit worden gestuurt, maar niet geschorst weetje. maarja, zulke types zoeken gewoon om aandacht

    0VERD0SE schreef:
    Oh god, mijn klas zit vól met dat soort types. Maar ergens hou ik er wel van, zo'n beetje crau. lekker wat actie op saaie schooldagen (nerd)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    oke dan
    die heeft aandacht tekort x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.