• Jap in mijn klas, nou ik zal het vanaf het begin vertellen.
    We kwamen aan bij het MO lokaal, MO is Muziekale opvoeding maar die man heeft echt een pik op ons omdat we een hele drukke klas zijn. Ging ik rustig zitten begon die vent tegen me tezeiken en dat ik niet daar mocht zitten, en het was mijn vaste plaats. Dus ik dacht van WTF? en dan ging ik aan de raam zitten en daar mocht ik blijven zitten en na onze agenda in gevult tehbben kwamen er zo 3 kinderen van mijn klas lachend beginnen gestormt (die liggen al half uit school) En meneer zo vragen waar ze vandaan kwamen. Zei mijn vriendin dat zei mevrouw van frans even moest helpen. En dan die andere 2 jongens hadden een focking dom uitvlucht gevonden en dan mochten hun zitten. Ging ik stiekem naast mijn beste vriend zitten en vroeg ik wat hun gedaan hebben. En Opeens stond mijn leraar kracht naast me en ik liefjes glimlachen, want ik heb ookal contract en ik wil totaal geen uitsluiting of ik moet naar een instelling. En mijn vriend sloeg zijn arm rond me heen en hij glimlachte ook naar de leerkracht en ik zo.' We gaan heel braaf zijn hoor' maar nee ik moest weer naar die plaats helemaal van voor. En nu begon het eh. De 2 jongens begonnen het uit tehangen ze hadden hun blokfluit en schrift niet bij dus kregen ze een 2 en begon Giovannie zo teroepen naar de leerkracht en ondertussen had Shana een blad voor hem gemaakt dat we moesten maken dus liep Giovannie naar de leerkracht en liet het tonen maar scheurde de leerkracht het gewoon kapot en moest Giovannie naar buiten, maar hij zei nee en meneer ging staan maar Giovannie liep gewoon heel droog naar zijn plaats en ik moest echt lachen. En dan had meneer Giovannie een preek gegeven enzo. En een kwartier voor dat het belde zat Giovannie en steven (mijn beste vriend) broodhammen te eten in de klas. En toen moesten hun alle 2 naar de directeur maar dat woude ze niet. En Meneer liep naar Giovannie toe en sloeg hem gewoon. Pats op zijn hoofd. Iedereen zo met grote ogen naar de leerkracht kijken.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    En toen?


    Kill them with kindness.

    Wow, dat is niet normaal dat een leraar een kind slaat.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 20:02 ]


    <3

    Oke.

    Omg, dat is echt niet normaal, best erg!


    Love is everywhere

    Nou, die meester moet dus duidelijk ontslagen worden. Dit kán en mág gewoon niet. Meld het, zou ik zeggen.

    Wow, ze hebben het er wel zelf naar gemaakt, maar slaan?

    Bij mij heeft een leerkracht al eens aan mijn haar getrokken ;x


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Was 't echt hard dan? Want als t gewoon zo was van 'doe niet zo gek' dan vind ik het wel kunnen, nouja

    Je kunt het uitlokken , maar dan is het nog niet normaal O.o
    Bij mij op school is er een jaar geleden een man ontslagen omdat hij een 5 Havo'er had getrapt en zo belachelijk was dat al zijn leerlingen bang voor hem waren. Ironisch genoeg gaf hij Duits.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Fender schreef:
    Je kunt het uitlokken , maar dan is het nog niet normaal O.o
    Bij mij op school is er een jaar geleden een man ontslagen omdat hij een 5 Havo'er had getrapt en zo belachelijk was dat al zijn leerlingen bang voor hem waren. Ironisch genoeg gaf hij Duits.

    Hij had zelfs vorig jaar 3kkv in de klas opgesloten toen het speeltijd was, en moesten hun langs de ramen eruit gaan ;o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Badhairday schreef:
    En toen?

    En toen liep ik naar de leerkracht en begon ik tegen hem teschreeuwen dat dit niet normaal was en toen zei hij' Jullie zijn niet normaal!' en toen liepen Shana en Giovannie de klas uit, nouja paar minuten later iedereen want iedereen was echt geschrokken van hem.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 20:08 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Weet je, ik vind het nog niet eens zo gek dat je leerkracht die jongen sloeg. Ze hingen het echt uit, geen wonder dat hij sloeg. Het kan misschien aan mij liggen maar ik had die jongens ook met harde hand aangepakt moest ik je leerkracht zijn. Sorry dat ik het zeg, maar als ze zo reageren lijkt het me een krapuul klas, net zoals de handel klassen in mijn school

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 20:57 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Positive schreef:
    Wow, ze hebben het er wel zelf naar gemaakt, maar slaan?

    Ze hebben het zelf gezocht..
    Ik zou ook mijn geduld verliezen maar slaan moest toch niet perse..


    Stop wishing, Start doing..

    Azkaban schreef:
    Weet je, ik vind het nog niet eens zo gek dat je leerkracht die jongen sloeg. Ze hingen het echt uit, geen wonder dat hij sloeg


    oke, ze lokten het uit maar iemand slaan? Dat is wel heel heftig hoor& het staat bij de kinderrechten dat zoiets écht niet mag.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3