• Jap in mijn klas, nou ik zal het vanaf het begin vertellen.
    We kwamen aan bij het MO lokaal, MO is Muziekale opvoeding maar die man heeft echt een pik op ons omdat we een hele drukke klas zijn. Ging ik rustig zitten begon die vent tegen me tezeiken en dat ik niet daar mocht zitten, en het was mijn vaste plaats. Dus ik dacht van WTF? en dan ging ik aan de raam zitten en daar mocht ik blijven zitten en na onze agenda in gevult tehbben kwamen er zo 3 kinderen van mijn klas lachend beginnen gestormt (die liggen al half uit school) En meneer zo vragen waar ze vandaan kwamen. Zei mijn vriendin dat zei mevrouw van frans even moest helpen. En dan die andere 2 jongens hadden een focking dom uitvlucht gevonden en dan mochten hun zitten. Ging ik stiekem naast mijn beste vriend zitten en vroeg ik wat hun gedaan hebben. En Opeens stond mijn leraar kracht naast me en ik liefjes glimlachen, want ik heb ookal contract en ik wil totaal geen uitsluiting of ik moet naar een instelling. En mijn vriend sloeg zijn arm rond me heen en hij glimlachte ook naar de leerkracht en ik zo.' We gaan heel braaf zijn hoor' maar nee ik moest weer naar die plaats helemaal van voor. En nu begon het eh. De 2 jongens begonnen het uit tehangen ze hadden hun blokfluit en schrift niet bij dus kregen ze een 2 en begon Giovannie zo teroepen naar de leerkracht en ondertussen had Shana een blad voor hem gemaakt dat we moesten maken dus liep Giovannie naar de leerkracht en liet het tonen maar scheurde de leerkracht het gewoon kapot en moest Giovannie naar buiten, maar hij zei nee en meneer ging staan maar Giovannie liep gewoon heel droog naar zijn plaats en ik moest echt lachen. En dan had meneer Giovannie een preek gegeven enzo. En een kwartier voor dat het belde zat Giovannie en steven (mijn beste vriend) broodhammen te eten in de klas. En toen moesten hun alle 2 naar de directeur maar dat woude ze niet. En Meneer liep naar Giovannie toe en sloeg hem gewoon. Pats op zijn hoofd. Iedereen zo met grote ogen naar de leerkracht kijken.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Een kind slaan mag niet. Maar nou kan ik ook niet zeggen dat jullie zo'n fijne klas voor hem zijn(krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Serophina schreef:
    Ze hebben het zelf gezocht..
    Ik zou ook mijn geduld verliezen maar slaan moest toch niet perse..


    ik zou die klas waarschuwen, en las ze weer te ver gaan, ze allemaal op aparte data nablijfstudie geven. Desnoods uitstelling. en als ze verder gaan, nullen beginnen geven. als die kinderen dan op andere vakken ook gebuisd zijn, kan ik ze tenminste eens lekker doen blijven zitten, nah.

    maar slaan? dat zouden ze echt niet moeten proberen Ö


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Native schreef:
    Bij mij heeft een leerkracht al eens aan mijn haar getrokken ;x


    We accept the love we think we deserve.

    wow...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    expletive schreef:
    Wow, dat is niet normaal dat een leraar een kind slaat.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Serophina schreef:
    Ze hebben het zelf gezocht..
    Ik zou ook mijn geduld verliezen maar slaan moest toch niet perse..


    heel eerlijk gezegd zou ik dat ook hebben gedaan.
    ik bedoel, als ze dat mishandeling vinden weten ze niet wat mishandeling is.
    je gaat naar school voor te leren en je moet gewoon respect hebben voor je leraar.
    en het niet gaan lopen uitlokken en dan de leraar de schuld geven.
    ik vind dat hij goed gehandelt heeft.
    wat zou hij anders moeten doen?


    Believe in yourself, change the world.

    Dacht aan: man beet hond :'D (Ja ik weet dat het 'bijt' is, tis een woordspeling y'know).


    No growth of the heart is ever a waste

    HAHAHAH lol. Ik vind het heerlijk als kinderen denken dat ze heel wat zijn en dan PATS, zijn ze helemaal niks meer.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Badhairday schreef:
    En toen?


    Maar ey ga naar de directeur of wat dan ook zou ik zeggen!

    Mag ik zeggen dat ik deze geheel terecht vind.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Positive schreef:
    Wow, ze hebben het er wel zelf naar gemaakt, maar slaan?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    OMG!!
    Een leraar die een leerling sloeg, das pas ziek.

    Bah de laatste tijd maken ze daar zo'n drama om maar een generatie geleden was het perfect normaal dat een leerkracht dat deed, toen had iedereen nog respect voor hen, nu zoeken er veel te veel leerlingen problemen een eerlijk gezegd, als ze het blijven zoeken kan je toch niet heel de tijd lief blijven vragen of ze zouden luisteren, want bij zo'n leerlingen helpt dat niet ...

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 21:12 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Sla 'm terug op z'n bek:Y)

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 21:17 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Hij lokte het behoorlijk uit. Leraren krijgen echt zoveel te verduren op een dag. En dan niet alleen van jou klas, maar van heel veel klassen. Ik kan me wel voorstellen dat hij dan op een gegeven moment zijn geduld en zelfbeheersing bij die snotapen verliest.


    ars moriendi