• De stelling van vandaag luidt:
    Alle mensen zijn van nature slecht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nope ;]


    Only those who listen can hear

    MrsChartered schreef:
    Nou, ik ben het er niet 100% mee eens. Alle mensen hebben wel iets slechts in zich, dat is normaal, maar ik vind niet dat dat je echt slecht van nature maakt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ieder mens heeft iets slecht in zich, maar de keus is aan hemzelf of hij/zij naar zijn slechte kant luistert. En die keuze word meestal beinvloed door de wereld om hem/haar heen.

    Zo das mijn mening


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eens. Ik vind dat mensen egoïstisch zijn en vooral aan hun eigen gewin denken, niemand uitgezonderd. We gedragen ons verder zo goed omdat de maatschappij dat van ons verlangt en we er graag bij willen horen.


    I am an idiot, I move.

    MrsChartered schreef:
    Nou, ik ben het er niet 100% mee eens. Alle mensen hebben wel iets slechts in zich, dat is normaal, maar ik vind niet dat dat je echt slecht van nature maakt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sorenos schreef:
    (...)

    Wuut?! >.< xD Hoezo val je mannen aan dat ze eerder slecht zijn dan vrouwen? x)

    (en ja dat doe je duidelijk hier xD)


    Oeps, ik heb het verkeerd gelezen... Dacht dat de stelling over mannen ging. Sorry, ik was nog niet helemaal wakker denk ik.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Courtesan schreef:
    Ik neem juist precies de andere kant van deze stelling in. Alle mensen zijn van nature goed, het is het leven wat je vormt tot wie je bent en wat je doet. Van nature ben je een onschuldig 'wezen', maar de ervaringen in je leven smeden je uiteindelijk tot wat je in je latere leven wordt. En zo komt het ook, dat er iets slechts in je zit. Dat komt door levenservaring/stijl, maar van nature ben je zeer zeker niet slecht.

    Mooi gezegd, sluit ik me bij aan.


    ars moriendi

    Eens. Waarom denk je dat deze wereld zo f'ed up is? Dat komt echt niet doordat we allemaal zo lief en aardig zijn, hoor.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ja, je hebt goed en slecht in je, maar het ligt eraan waar je iets mee wilt doen.
    Uiteindelijk is iedereen slecht en alles wat je doet, doe je om er zelf beter van te worden uiteindelijk, omdat de mens gewoon egoïstisch is.

    ARobben schreef:
    Hell no. Dat zou eruit zien.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dat is biologisch onmogelijk.


    Where there is a sea there are pirates...

    Oneens,mensen zijn van nature zowel goed als slecht. Onze beslissingen,of we goed of slecht doen, maken ons goed of slecht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee.

    Oneens. Wij zijn zowel goed als slecht. Het zijn twee kanten in ons en wij bepalen naar welke kant wij het meest luisteren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oneens en zelf als het zo zou zijn heb je nog altijd de moeders met moederinstincten en die zullen hun kind niets aandoen. Dus oneens


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.