• De stelling van vandaag luidt:
    Alle mensen zijn van nature slecht

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk niet dat er echt 'slechte' mensen zijn. Er zijn mensen die van nature minder braaf zijn, en de slechte kant van mensen wint wel eens. Maar dat maakt je in wezen niet slecht, aangezien er in elke mens ook iets goeds zit. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Er bestaan geen slechte mensen, ze worden slecht gemaakt


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Alle mensen? Wow, dan zou het wel heel erg gesteld zijn met ons. Ik geloof dat iedereen van nature iets slecht in zich heeft en dat sommigen dat stukje laten uitgroeien en anderen het in zichzelf kunnen houden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vindt dat mensen niet slecht of goed zijn van nature, omdat ik vindt dat 'slecht' en 'goed' subjectief zijn. Stel iemand doet mij iets heel slechts aan, mijn moeder draait door en vermoord diegene. Is zij dan slecht?


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Prudentia schreef:
    Eens en oneens. Elk mens heeft van nature een slechte en een goede kant. Het is maar net welke kant je kiest te laten zien, wat je slecht of goed maakt.

    Ik ben het helemaal met je eens!
    Je kunt in je leven alijd nog kiezen.
    Maar je kiest wel ofwel je goede ofwel je slechte


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    nee dat is gewoon zelfverdediging van je moeder


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Prudentia schreef:
    Eens en oneens. Elk mens heeft van nature een slechte en een goede kant. Het is maar net welke kant je kiest te laten zien, wat je slecht of goed maakt.


    Believe in yourself, change the world.

    Ik ben door en door slecht, ghehe.

    Maar nee, ik denk niet dat iedereen slecht is..


    Me so good.

    eens én oneens. Ja okee, ieder mens heeft iets slecht in zicht, dat kan niemand ontkennen! maar of mensen nu 100% slecht zijn... nee, dat niet


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    In iedereen zit wel iets slechts, maar daardoor ben je nog niet slecht (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    MrsChartered schreef:
    Nou, ik ben het er niet 100% mee eens. Alle mensen hebben wel iets slechts in zich, dat is normaal, maar ik vind niet dat dat je echt slecht van nature maakt.


    I´m nothing special.

    Oneens. Elk mens heeft wel iets slecht maar ik denk niet dat elk mens van nature 'slecht' is ofzo..

    niet mee eens, iedereen heeft wel een slechte eigenschap maar altijd wel iets goeds in zich

    xSummerRain schreef:
    In iedereen zit wel iets slechts, maar daardoor ben je nog niet slecht (:


    Save me from myself.

    Elke mens heeft wel iets slecht in zich,maar sommige laten het niet zien. Dat betekend natuurlijk niet dat het er niet is. Maar er zijn ook goede mensen die alles overhebben voor iemand anders,maar die goede mensen worden dan dikwijls slecht behandeld. Maar ik denk dat er zowel goede als slechte zijn^^