• Kan er ook nog een ander subforum komen? Iets voor vragen over ongesteldheid, problemen met dat soort dingen? (Ik kan het niet zo goed verwoorden (krul))
    Ik denk eigenlijk dat hier al een topic over is, maar ik probeer het toch maar.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 19:40 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dat hoort toch gewoon bij lifestyle?

    Ik vind dat Lifestyle dan een andere naam mag krijgen. :Y)


    Let the Night embrace you

    Maar bij lifestyle kan je ook om schoenenproblemen vragen. Dat is iets totaal anders.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Een subforum over Vrouwenproblemen? x)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Is dat niet bij Lifestyle of Liefde , Vriendschap en ouders?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tuala schreef:
    Een subforum over Vrouwenproblemen? x)

    jaaaa (';


    Me so good.

    Tuala schreef:
    Een subforum over Vrouwenproblemen? x)

    Dat ja :'D

    maak anders een subforum met als titel "sex,mind and body" ofzo...
    Want wie weet zijn er ook kerels bij die problemen hebben en dat graag delen
    (de kans is waarschijnlijk klein, maar je weet maar nooit :'D )


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Typische vrouw- en manzaakjes? xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou denk het niet want dan krijg je van die vragen als.
    ''Mijn vriendje komt àltijd sneller klaar dan ik als we seks hebben, wat kan ik hieraan doen?''

    En oh my god, willen we dat echt op quizlet :'D?

    Dominance schreef:
    Nou denk het niet want dan krijg je van die vragen als.
    ''Mijn vriendje komt àltijd sneller klaar dan ik als we seks hebben, wat kan ik hieraan doen?''

    En oh my god, willen we dat echt op quizlet :'D?


    dan is een 16+ subforum beter ervoor ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominance schreef:
    Nou denk het niet want dan krijg je van die vragen als.
    ''Mijn vriendje komt àltijd sneller klaar dan ik als we seks hebben, wat kan ik hieraan doen?''

    En oh my god, willen we dat echt op quizlet :'D?



    Stiekem zit ik daar op te wachten

    Ik lag dubbel om jou reactie haha


    Trust me. I'm the doctor

    16+ forum is ook wel prima, maar ik denk dat 10 jarige dat alleen maar aantrekt [; niet dat dat wat uitmaakt, maar dan heeft de leeftijdgrens niet zoveel zin.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Fijn, zie je straks tussen de actieve topics dit staan:
    -Help me er komt bloed uit me?
    -Oh nee, ik kom niet klaar.

    Mhm, daar zit ik niet echt op te wachten.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik vind zelf ook niet dat Quizlet daarvoor is, ga daarvoor maar naar girlscene.nl dat is te erg voor woorden in die Seks topics :/
    Dit is een verhalen en quizzen site, daar kan best veel, maar dat niet echt. Af en toe, oke, maar een subforum... Nee.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.