• Wat vinden jullie daarvan?
    Ik vind dat echt geweldig, iniedergeval dat lijkt me. Ik houd sowieso van reizen, en ik wil na de middelbare school in Amerika studeren (High School), gaan jullie ook zo iets doen, of willen jullie dat? (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 20:22 ]


    live the life you love

    Zo dat lijkt me een waste of time D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hahahaha mijn zusje gaat in Denemarken een half jaar volgensmij studeren dat is niet echt het buitenland....


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik zou dolgraag in het buitenland willen studeren! Maar niet in Amerika, op de een of andere manier hoef ik niet zo nodig naar Amerika. Al zou high school wel cool zijn (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hobbelpaard schreef:
    Zo dat lijkt me een waste of time D:


    Nope, 't staat heel goed op je CV van later (als je 17 bent in je eentje verantwoordelijkheid, goed engels..) en 't is een hele ervaring.


    live the life you love

    Ik zou echt graag op Erasmus gaan, maar ik zou het hier teveel missen denk ik..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ga na de zomervakantie een jaar naar Amerika !


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Depulso schreef:
    Hahahaha mijn zusje gaat in Denemarken een half jaar volgensmij studeren dat is niet echt het buitenland....

    Koud! Ik zou dan toch echt liever in Spanje of zo studeren hehe (:


    live the life you love

    iMANON schreef:
    (...)
    Koud! Ik zou dan toch echt liever in Spanje of zo studeren hehe (:

    hahaha maar zij moet dat hé voor haar studie.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik wil Harvard doen (;
    maar met wat ik later wil doen,
    kan ik op uitwisseling naar China, Mexico en Washington (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    mijn broer wil naar Oxford maar ik verbied het hem(A)

    Ik zou dat echt niet willen, waar is dat voor nodig..


    -

    Ik wil naar het buitenland _O_
    maar ik wil dan niet zo'n jaar High School doen met een organisatie, want dat vind ik stom om te doen als ik net hier 6 jaar achter de rug heb. Als ik naar het buitenland ga, wil ik er een echte studie doen :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nou ja, als het goed gaat tussen mijn moeder en haar vriend ga ik misschien naar Texas (Daar woont zijn broer ook) verhuizen. En dan ga ik dus daar naar school. Dat lijkt me zo awesome!


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik niet. Ik blijf gewoon in Nederland, ik vind het ook tijdsverspilling.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik wil ook heel graag gaan in Engeland studeren, maar nu ben ik nog te jong en ik moet mijn ouders nog overtuigen (:


    Love? No. I prefer cats.