• Wat vinden jullie daarvan?
    Ik vind dat echt geweldig, iniedergeval dat lijkt me. Ik houd sowieso van reizen, en ik wil na de middelbare school in Amerika studeren (High School), gaan jullie ook zo iets doen, of willen jullie dat? (:

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 20:22 ]


    live the life you love

    Ik wil dolgraag naar Oxford, maar daar ben ik veel te dom voor.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tranquillity schreef:
    Ik zou echt graag op Erasmus gaan, maar ik zou het hier teveel missen denk ik..
    het is toch de bedoeling dat je daar je credits haalt die je normaal hier zal halen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik denk, dat als ik een tweede studie ga doen, ik het in Polen ga doen.
    Maar mijn eerste studie doe ik denk ik gewoon in Nederland. Ik wil wel weg uit Enschede, klotestad.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    High School is zwaar overrated..


    ars moriendi

    Ook hoi Manon :Y) (Ik heet ook Manon)

    Maar nee. Dat lijkt me niets. Tenzij het in duitsland is. Ik ben echt té slecht in engels om in het buitenland te gaan studeren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mij lijkt het ook cool hoor! Maar vet duur en verweg


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Depulso schreef:
    Hahahaha mijn zusje gaat in Denemarken een half jaar volgensmij studeren dat is niet echt het buitenland....

    Denemarken geen buitenland
    haha, d8 het wel dus :P

    OT: dat lijkt me egt niks, vooral niet in Amerika
    als je niet goed kan leren of als niet goe bent in sport, dan hoor je er niet bij hoor
    ik zou als ik jouw was er nog eens goed over nadenken

    Jah dat lijkt mij zo leuk!
    Ik wil dat ook doen maar ik denk dat ik gewoon mijn school en universiteit - als ik dat haal tenminste - gewoon hier in NL doe..!
    Ik wil wel naar Amerika voor dat maar dat mag vast niet.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 22:49 ]

    Ik wou graag na dit jaar een jaar in Amerika naar school gaan zoals een vriendin van me heeft gedaan met een bepaalde organisatie waardoor het 'goedkoper' is dan normaal gezien maar ik ben een paar maanden te oud dus dat zal niet doorgaan.
    Maar aangezien ik sinologie ga volgen volgend jaar kan ik dan in mijn 3e jaar bachelor normaal gezien voor een half semester naar China gaan om daar te studeren aan de universiteit van Shenyang :)


    But love's a malady without cure

    Ik wou dat volgend jaar gaan doen, maar dan in London! :9~


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.

    Azza schreef:
    Ik wil dolgraag naar Oxford, maar daar ben ik veel te dom voor.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    dt lykt me eegt coowl, dt sou k mischien ook wel wille(nerd)


    I'm short

    Depulso schreef:
    Hahahaha mijn zusje gaat in Denemarken een half jaar volgensmij studeren dat is niet echt het buitenland....

    Voor zo ver is alles buiten Nederland buitenland


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    RoyalBlood schreef:
    ...
    Maar aangezien ik sinologie ga volgen volgend jaar kan ik dan in mijn 3e jaar bachelor normaal gezien voor een half semester naar China gaan om daar te studeren aan de universiteit van Shenyang :)


    Dat ben ik ook ongeveer van plan. Ik ga volgend jaar japanologie volgen en dan kan ik in mijn 3de jaar in Japan gaan studeren.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik wil heel graag gaan studeren aan de universtiteit van Edinburgh, Scotland, UK. En dan niet voor één jaar, maar echt voor 5 jaar.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.