• Wtf,ik krijg nog geen 5 minuten geleden telefoon.Dus ik pak op hoor ik een duitse jongens stem..rond de 18 schat ik da.Vraagt die wie ik ben.Zeg ik mijn naam.Begint die ineens tege ne andere jonge te fluistere en dan begint die dingens tegen mij kei stil te fluistere waar ik niks van kon verstaan en hangt die op Oo

    (...)
    ervaringen mee?



    ja en nee
    er werd mij zo is ne keer gebeld maar ik was te laat en ik naar inlichtingen bellen,bleek da dat gewoon iemand vant school was


    I need you like a heart needs a beat

    (...)dan heb je nog geluk gehad haha xD


    ja x3 was wel stom wnt myn ma was der by en die keek my egt heel vaag aan x3
    dik sgaamactie x3
    IK HEB TROUWENS OOK WEL IS MET EEN DEEGROLLER DOOR MYN HUISGEREND
    omdak iets hoorde :X


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    TssS

    (A)

    weetje kheb sloom internet


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    nee die is beetje doof dus die hoorde het nie so goe x3
    :D


    *geeft iedereen alvast 1 eurotje*


    LOVEE YOU!!x3

    (...)

    ja x3 was wel stom wnt myn ma was der by en die keek my egt heel vaag aan x3
    dik sgaamactie x3
    IK HEB TROUWENS OOK WEL IS MET EEN DEEGROLLER DOOR MYN HUISGEREND
    omdak iets hoorde :X
    mwahaha x'D

    (...)

    ja x3 was wel stom wnt myn ma was der by en die keek my egt heel vaag aan x3
    dik sgaamactie x3
    IK HEB TROUWENS OOK WEL IS MET EEN DEEGROLLER DOOR MYN HUISGEREND
    omdak iets hoorde :X

    haha, wij hebben hier een speer liggen dus die gast of da wijf zou doet zijn mwuhahaha *evil laugh*

    (...)mwahaha x'D


    JA MAN IK BEN SWAAR TRIEST en behoorlyk siek in me hoofd maar goed x3
    ik ben ook 1 x in de tuin gaan slape weetje x3
    na 5 minute wask binne omdak iets in de tuin hoorde x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    haha, wij hebben hier een speer liggen dus die gast of da wijf zou doet zijn mwuhahaha *evil laugh*


    O_o GEIL ik kom by jouw wonen ik heb alleen maar deegrollers x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o GEIL ik kom by jouw wonen ik heb alleen maar deegrollers x3

    wij hebben ook deegrollers en een hond de voor het minste blaft en mensen bijt als ze aan mij komen, ik heb een bodyhondguard en ook een gewone bodyguard

    (...)

    JA MAN IK BEN SWAAR TRIEST en behoorlyk siek in me hoofd maar goed x3
    ik ben ook 1 x in de tuin gaan slape weetje x3
    na 5 minute wask binne omdak iets in de tuin hoorde x3
    Ik wilde op mijn balkon slapen, maar het waaide te erg en de tent van mij en mijn broertje vloog kapot.
    En ik heb een keer keihard gekrijst toen iemand de hele tijd belde. Ik had toen de tv en radio heel hard gezet zodat ik de telefoon niet meer hoorde. Mijn ouders waren toen heel erg boos op me.

    (...)
    wij hebben ook deegrollers en een hond de voor het minste blaft en mensen bijt als ze aan mij komen, ik heb een bodyhondguard en ook een gewone bodyguard


    whaha geil
    IK HEB EEN KONYN! maardie doet nix :X dus da lost ook nie veel op x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)Ik wilde op mijn balkon slapen, maar het waaide te erg en de tent van mij en mijn broertje vloog kapot.
    En ik heb een keer keihard gekrijst toen iemand de hele tijd belde. Ik had toen de tv en radio heel hard gezet zodat ik de telefoon niet meer hoorde. Mijn ouders waren toen heel erg boos op me.


    O_o op een balkon ? das pas geil x3
    O_o weetje ik durf de deur nooit los te doen x3 voor mensen x3 en ik neme nooit de foon op sávonds x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha geil
    IK HEB EEN KONYN! maardie doet nix :X dus da lost ook nie veel op x3

    stelt u voor dat uw konyn begint te blaffen

    (...)

    O_o op een balkon ? das pas geil x3
    O_o weetje ik durf de deur nooit los te doen x3 voor mensen x3 en ik neme nooit de foon op sávonds x3
    Ik heb geen tuin x'D of ik moet in de speeltuin van de bejaardenflat willen slapen xD

    (...)Ik heb geen tuin x'D of ik moet in de speeltuin van de bejaardenflat willen slapen xD

    gij liever dan ik, subiet zo een demente bompa die naast u komt liggen in de tent