• Wtf,ik krijg nog geen 5 minuten geleden telefoon.Dus ik pak op hoor ik een duitse jongens stem..rond de 18 schat ik da.Vraagt die wie ik ben.Zeg ik mijn naam.Begint die ineens tege ne andere jonge te fluistere en dan begint die dingens tegen mij kei stil te fluistere waar ik niks van kon verstaan en hangt die op Oo

    Whaha xD

    lijkt me eigenlijk best wel lol als je zomaar Bill ofzoo aan de telefoon hebt xD Mjaa..

    xx


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    het zou leuker zijn moest Gustav bellen maar dan wel naar mij

    Heb ik ok vaak bellen ze anoniem dan naar mij en dan neem ik op hoor ik een duitse stem ben der nog nooit achter gekomen wie dat is

    Maar in vanuit Duitsland, kan je nou niet bepaald zomaar een Nederlands nummer verkeerd gedraaid hebben. Er moet dan eerst nog zoiets voor als 033 ofzoo iets met cijfertjes. Dus zomaar een nummer dan verkeerd draaien is niet zo simpel...


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Maar in vanuit Duitsland, kan je nou niet bepaald zomaar een Nederlands nummer verkeerd gedraaid hebben. Er moet dan eerst nog zoiets voor als 033 ofzoo iets met cijfertjes. Dus zomaar een nummer dan verkeerd draaien is niet zo simpel...


    Da ga wel ze.Ik heb da ook al me iemand uit frankrijk gehad dusja.

    Oh, Bill of Tom heeft gewoon het verkeerde nummer gebeld. Hij moest eigenlijk mij hebben. Omdat hij me al een jaar bespied maar geen contact durft te lachen (A)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3