• Rosalie Sophia Willemse is een drieëntwintigjarige net afgestudeerde Nederlandse studente aan de University of St. Andrews, Scotland, UK. Ze heeft met haar bachelor in Engelse literatuur, Geschiedenis en Latijn en een extra jaar in Creative Writing haar ideale studie afgerond. Tijdens haar laatste jaar van haar studie maakte ze het boek af waar ze al jaren aan werkte. Dit werd een succes binnen haar genre, romantiek, en leverde haar genoeg geld op om een pittoresk huisje te kopen in een klein dorpje in de buurt van St. Andrews. Nu deed ze research op haar geliefde universiteit om informatieboeken te schrijven. Haar droom nu was echter een bestseller detective serie schrijven, waar ze urenlang over kon tobben achter haar laptop in haar vrije tijd.
    Haar wolfshond Nessie, genoemd naar het Loch Ness monster, het Loch waar ze goede vakantieherinneringen aan had met haar overleden zus, was haar enige gezelschap tijdens haar eenzame dagen. Tot Nessie op een regenachtige avond in de maand November haar ultieme hondenpartner vond in Ace, de zwarte herder van John MacKenzie, een zevenentwintigjarige, zwartharige, blauwogige, grote Highlander met een goed gevoel voor humor. John is een detective bij de Scotland Yard en helpt Rosalie af en toe met details voor haar boek. Ze spenderen een enorme hoeveelheid tijd samen, maar ze ontkennen beide elkaar leuk te vinden; Rosalie omdat ze het te druk heeft met haar boeken en John omdat hij het te druk heeft met zijn werk.
    Zodra Rosalies detective uitgegeven is, vieren John en Rose dit met een intiem feestje. Ze weten op dat moment nog niet dat de bestseller detective gaat zorgen voor een hele hoop problemen. Een gestoorde fan gaat te ver in het verkrijgen van zijn grootste droom; Rosalie.


    Lange uitleg, I know. Heeft iemand een idee voor een leuke titel? En klinkt het ook leuk?
    Veel dank aan de mensen voor het mee bedenken aan het plot!
    Komt waarschijnlijk niet op Q

    Enkele suggesties - bedankt!-

    - Write, wrote, written
    - Obsessed
    - Tell me the truth
    - Pagenumbers
    - The uninvited
    - Written
    - The book
    - November
    - Smeekbedes
    - The written nightmare.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 23:10 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Stalker. Vanwege die stalker dude, anders nog bijv. naamwoord voor?
    Obessesd. Obessie met schrijven, obessie met elkaar en alles.
    Never close your eyes. Ze ontkennen de leifde voor elkaar en hebben in het begin de stalker niet zo gauw door omdat ze zich zo richten op 't schrijven.[/i]
    Write, wrote, written.
    Writings, obessions, love.
    Say it.
    Tell me the truth.
    How writing turned into love.
    Would the love survive.
    Is love alone strong enough?
    _____
    Evne random dingen, heb namelijk geen idee wat je allemaal gaat doen in je story. Anders nog tips;
    Motto ofzo van een van de hoofdpersonages?
    Lyric uit liedje?
    Een of andere quote uit film/boek etc. ?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Thriller.
    Pagenumbers.
    The Uninvited.
    Nessie and Ace.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Endure schreef:
    Stalker. Vanwege die stalker dude, anders nog bijv. naamwoord voor?
    Obessesd. Obessie met schrijven, obessie met elkaar en alles.
    Never close your eyes. Ze ontkennen de leifde voor elkaar en hebben in het begin de stalker niet zo gauw door omdat ze zich zo richten op 't schrijven.[/i]
    Write, wrote, written.
    Writings, obessions, love.
    Say it.
    Tell me the truth.
    How writing turned into love.
    Would the love survive.
    Is love alone strong enough?
    _____
    Evne random dingen, heb namelijk geen idee wat je allemaal gaat doen in je story. Anders nog tips;
    Motto ofzo van een van de hoofdpersonages?
    Lyric uit liedje?
    Een of andere quote uit film/boek etc. ?


    Ik vind Write Wrote Written een hele leuke titel, ik weet alleen niet of het dan helemaal bij het verhaal past. ^^
    Verder zijn er al zoveel boeken met de titel 'obsessie', hoewel het wel een hele leuke titel is!
    En Is love strong enough, ook heel sterk! Dank je, ik heb in ieder geval enkele waar ik uit kan kiezen (:
    Misschien hebben andere weer een hele andere kijk erop ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Maybe it's not to late?

    Ik verzin maar iets ;)


    I will be.

    Prongs schreef:
    Thriller.
    Pagenumbers.
    The Uninvited.

    Nessie and Ace.


    Heel mooi! Dank je (:
    En ook heel erg bedankt voor je hulp met het meebedenken aan het plot!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    No problem _O_


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    O God, ik ben te moe om wat te verzinnen ;$
    Iig, het lijkt me een leuk, spannend en goed verhaal! En ik ga het zeker lezen!!!
    xx


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    O God, ik ben te moe om wat te verzinnen ;$
    Iig, het lijkt me een leuk, spannend en goed verhaal! En ik ga het zeker lezen!!!
    xx


    That's okay ^^
    Ik weet niet of het op Q komt, ik denk dat ik het eerst voor mezelf ga uittypen. Maar heel erg bedankt voor de positieve reactie! ^^

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 22:09 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    The book
    Written
    hmm, mijn inspiratie wilt niet meewerken.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Verdwaald Lost in dreams (als in gevangen tussen realiteit en fantasie)?
    Apocalyps(e) (>> openbaring van geheimen)
    Een meer vol geheimen (Loch Ness)
    November // Regenmaand // Sneeuwwit // Grasgroen // Novembre
    Onderaan de ladder (ik heb geen idee waarom)
    Dromenvangers (?)
    Smeekbedes
    Midzomer // Midwinter // Lentekriebels
    Sunset
    Verbeelding // Fantasie


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Uilskuiken schreef:
    Verdwaald Lost in dreams (als in gevangen tussen realiteit en fantasie)?
    Apocalyps(e) (>> openbaring van geheimen)
    Een meer vol geheimen (Loch Ness)
    November // Regenmaand // Sneeuwwit // Grasgroen // Novembre
    Onderaan de ladder (ik heb geen idee waarom)
    Dromenvangers (?)
    Smeekbedes
    Midzomer // Midwinter // Lentekriebels
    Sunset
    Verbeelding // Fantasie


    Wow, en dan morgen nog meer titels? Jij bent een wandelende bron van titelinspiratie haha. Thanks <3


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ahahha, ik faalde hard hier zag ik :'D
    Morgaine, misschien kan je er een aantal combineren? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Euhn
    - One book brought us toghether
    - Written
    geen inspi meer (:
    Ik zou hem toch graag lezen (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Morgaine schreef:
    (...)

    Ik vind Write Wrote Written een hele leuke titel, ik weet alleen niet of het dan helemaal bij het verhaal past. ^^
    Verder zijn er al zoveel boeken met de titel 'obsessie', hoewel het wel een hele leuke titel is!
    En Is love strong enough, ook heel sterk! Dank je, ik heb in ieder geval enkele waar ik uit kan kiezen (:
    Misschien hebben andere weer een hele andere kijk erop ^^


    Hoeft niet per sé over boeken geschreven ;p Ken je gezegdes zoals;
    Voor het elven getekend enzo..

    Of dat je je eigen verhaal schrijft, in andere woorden, dat je zelf beslist hoe je leven gaat enzo.

    Je moet er gewoon even bij nadenken 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ahahha, ik faalde hard hier zag ik :'D
    Morgaine, misschien kan je er een aantal combineren? (:


    Ik denk dat het dan heel raar wordt. De beste op dit moment zijn Obsessed, Pagenumbers, the Uninvited, Written en November. Ik moet alleen nog even bedenken wat de gedachte er dan achter is. Toch bedankt (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.