• Hallo lieve Q.'ers,

    Ik zoek één of twee users die het Booketlist topic en het Monthly Goals topic van mij over zou willen nemen. Dus, een nieuw topic openen en de beginpost kopiëren (of volledig veranderen naar de eigen smaak). Daarbij moet het topic vervolgens bijgehouden worden, zodat alles up to date blijft. Ik zoek dus één of twee users die hier echt goed mee bezig willen zijn, zodat de topics niet verloren gaan.

    Waarom?
    Omdat ik heb gemerkt dat ik niet kan 'minderen' met Q., dus ga ik deze week op inactief.

    Mocht je de topics over willen nemen, laat het me alsjeblieft weten in dit topic. Dan kan ik zo snel mogelijk iemand kiezen.

    Liefs,

    Mirte


    Ah, stom dat hier niet op is gereageerd. Ik heb het simpelweg gemist, omdat er blijkbaar ineens updates waren verder dan de eerste pagina. Zoals ook al in dat topic aangegeven, kan ik je goals-topic wel bijhouden en overnemen. Het boekentopic is m'n fave, maar daar ga ik niet aan beginnen, want ik ken mezelf. Dat gaat verslonzen, maar je goals-topic kan ik wel aan hehe.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik zou wel samen met iemand het Booketlist topic willen overnemen. Want ik weet niet zeker of dat me in mijn eentje gaat lukken.


    Physics is awesome