• Ik zoek een bandnaam die NIET bestaat voor in me verhaal : ) want anders heb ik dalijk een band aan me hangen van wat gebruik jij onze naam enz.

    Zelf ben ik nu inspiratie loos.. dus weet een van jullie zo'n band naam?


    My heart is yours and so am I

    Pff ... Alle namen bestaan wel. Gewoon zelf iets verzinnen en dan op youtube checken of het niet toevallig een bekende is? :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Als ik ooit een band zou beginnen, zou ik hem Drop the Attitude noemen. Die bestaat echt nog niet.:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Als ik ooit een band zou beginnen, zou ik hem Drop the Attitude noemen. Die bestaat echt nog niet.:'D


    Jawel hoor, een kleine rapband op Rotterdam Zuid heet zo. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    Pff ... Alle namen bestaan wel. Gewoon zelf iets verzinnen en dan op youtube checken of het niet toevallig een bekende is? :')

    Idd, alles is er wel.

    Gewoon iets randoms nemen wat je leuk vind klinken, of twee woorden samenvoegen.


    ars moriendi

    Vengenz schreef:
    (...)

    Jawel hoor, een kleine rapband op Rotterdam Zuid heet zo. :'D


    Godverdomme! Ik had op youtube gekeken en toen was er nog niets. En dan rap ook nog.(no_chears)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Godverdomme! Ik had op youtube gekeken en toen was er nog niets. En dan rap ook nog.(no_chears)


    Daarom zeg ik ook, alles bestaat al. Of het bekend is is een 2e, maar het bestaat 99 van de 100x echt al. :'D
    Ze zijn wel goed voor hun genre hoor, als het een schrale troost is. :')
    Ken ze toevallig via een wedstrijd waar een neef met zijn groep aan meedeed. [Best of 7 rap wedstrijd]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Augurk-met-een-plakje-ham ? (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    mijn vriendin zei eens
    kill your pillow
    is best een awesome bandnaam.
    lolz.


    I live for the applause, you will die for it.

    Despicable Me

    ik heb hem nog niet gezien dat hij bestaat als een band

    Milko (muziek is leuk kom ook)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 19:00 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.