• Ik zal er wel reacties op krijgen, maar ik heb de afgelopen dagen best schokkende dingen op weheartit gevonden. Plaatjes als deze. Eerst had ik een plaatje gezien - dat ik nu niet meer terugvind, sorry- met 'Jij bent dik! Ga minder eten! Word mager!' en zo. Ik dacht dat het een grap was, maar toen ik naar dat meisje dat dat gepost had doorklikte zag ik een heleboel van die plaatjes. (Al was dat wel het ergste.) Het schokkendste vind ik hoeveel keer die foto's geheart zijn. ;o Is dit dan normaal?

    Andere foto's:
    http://weheartit.com/entry/6673166]deze
    Dit is bijvoorbeeld 317 keer gehart.
    Keep calm
    En nu ga ik stoppen met er plaatje sop te zetten, want straks lijkt het alsof ik jullie aanspoor. (cat) Maar om jullie nu allemaal het bovenstaande te laten vergeten, kijk naar dit :Y)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 21:49 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik denk dat er meer mensen een eetstoornis krijgen door andere dingen.. Maar dat is mijn gedachtegang (:


    Er zijn ook andere redenen, dat weet ik, maar ook meisjes die dit soort plaatjes te zien krijgen elke dag kunnen dan een eetstoornis krijgen.


    wth.

    Dominance schreef:
    Tja, dan vind ik dit erger om op 'weheartit' te zien.

    ;o Ja oké, dat vind ik ook niet kunnen, maar ik vind die pro ana plaatjes erger omdat die anderen echt aansporen. Voor zover ik weet is er met iemand die zich gaat snijden altijd al wel iets aan de hand, dat doe je niet omdat anderen zeggen 'dit is cool'. Denk ik dan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    ;o Ja oké, dat vind ik ook niet kunnen, maar ik vind die pro ana plaatjes erger omdat die anderen echt aansporen. Voor zover ik weet is er met iemand die zich gaat snijden altijd al wel iets aan de hand, dat doe je niet omdat anderen zeggen 'dit is cool'. Denk ik dan.


    Ik denk ook wel dat er meer iets aan de hand is als je een eetstoornis ontwikkelt door naar plaatjes te kijken.

    Dominance schreef:
    (...)

    Ik denk ook wel dat er meer iets aan de hand is als je een eetstoornis ontwikkelt door naar plaatjes te kijken.

    Dat kan. Maar volgens mij zijn sommige mensen ook gewoon héél erg beïnvloedbaar.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Dacht ik dus ook. ;o

    Me2


    Jump and touch the sky.

    Punt 15-Lovely self portraits


    Hoerige mislukte skeletten op de foto bedoel je? :')

    Ach het is onzin, maar het leven is onzin dus doe je er niks aan.(quote)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dominance schreef:
    Niet alleen over dun zijn staan shockerende dingen op weheartit, maar oke. Zo shockerend vind ik geen van die trouwens


    Your make-up is terrible

    Slaat echt nergens op :S


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    WTF?! Waarom doen ze dat in hemelsnaam?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik had iets heel ergs verwacht (';

    die plaatjes vallen trouwens wel mee, vind ik ;x

    maar idd, het is erg om anderen aan te sporen daartoe.


    Me so good.

    Wtf, ik hoop dat geen enkel meisje in die plaatjes gaat geloven;

    Ik hier beter maar niets over zeggen.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 22:38 ]


    <3

    @ Bovenstaande: Sommige mensen vinden het mooi, misschien jullie niet, maarja alle dingen die mensen mooi kunnen vinden staan erop hè.

    Dat laatste is echt heftig maar ik snap het niet. Als je dun bent kan je idd wel sneller passen in kleren enzow dan de dikkere mensen onder ons. Ik vind mezelf ook dik en vind wel makelijk kleren enzow maar jah, als mensen er zo over denken mogen ze het doen.!