• Ik zal er wel reacties op krijgen, maar ik heb de afgelopen dagen best schokkende dingen op weheartit gevonden. Plaatjes als deze. Eerst had ik een plaatje gezien - dat ik nu niet meer terugvind, sorry- met 'Jij bent dik! Ga minder eten! Word mager!' en zo. Ik dacht dat het een grap was, maar toen ik naar dat meisje dat dat gepost had doorklikte zag ik een heleboel van die plaatjes. (Al was dat wel het ergste.) Het schokkendste vind ik hoeveel keer die foto's geheart zijn. ;o Is dit dan normaal?

    Andere foto's:
    http://weheartit.com/entry/6673166]deze
    Dit is bijvoorbeeld 317 keer gehart.
    Keep calm
    En nu ga ik stoppen met er plaatje sop te zetten, want straks lijkt het alsof ik jullie aanspoor. (cat) Maar om jullie nu allemaal het bovenstaande te laten vergeten, kijk naar dit :Y)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 21:49 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zeg alleen maar, check mijn signature.


    Life is hard and then we die

    Courtesan schreef:
    En daarom bestaat er dus een 'report this entry' knop.

    Dat heb ik wel gedaan, maar ik ben bang dat dat niets uithaalt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Captain schreef:
    Meisjes, laten we het doen voor mannen. Zij houden toch van een beetje vlees? Waarom zouden we dan afvallen om in kleren te passen als ze ons toch liever naakt willen?! ;D
    Hahaha, een echte man houdt juist van een beetje vlees :P


    Life is hard and then we die

    Tuala schreef:
    (...)
    Dat heb ik wel gedaan, maar ik ben bang dat dat niets uithaalt.


    Ik heb ook al vele foto's op weheartit gemeld, ze verwijderen ze dus wel echt =] -ja, ik ben zo levenloos om dat te gaan controleren x'D-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Puta schreef:
    die laatste is wel heftig ja


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ik heb ook al vele foto's op weheartit gemeld, ze verwijderen ze dus wel echt =] -ja, ik ben zo levenloos om dat te gaan controleren x'D-

    Echt? Dat vind ik wel geruststellend. 8D Ik dacht nog: 'ik had die foto eigenlijk moeten hearten, nu weet ik nooit of hij verwijderd is.' Maar daar dacht ik op het moment zelf dus niet aan. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Echt? Dat vind ik wel geruststellend. 8D Ik dacht nog: 'ik had die foto eigenlijk moeten hearten, nu weet ik nooit of hij verwijderd is.' Maar daar dacht ik op het moment zelf dus niet aan. (cat)

    Hearten? Ik zou het liever melden ö


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind 't ook ziek. Op Tumblr followde ik vroeger een meisje dat in het begin hele leuke posts had, maar daarna geobsedeerd werd door gewicht en hoe ze het moest verliezen. Ik kreeg constant pro-ana berichten op mijn dashboard. Echt ziek :c


    Frankly my dear, I don't give a damn.