• Ik zal er wel reacties op krijgen, maar ik heb de afgelopen dagen best schokkende dingen op weheartit gevonden. Plaatjes als deze. Eerst had ik een plaatje gezien - dat ik nu niet meer terugvind, sorry- met 'Jij bent dik! Ga minder eten! Word mager!' en zo. Ik dacht dat het een grap was, maar toen ik naar dat meisje dat dat gepost had doorklikte zag ik een heleboel van die plaatjes. (Al was dat wel het ergste.) Het schokkendste vind ik hoeveel keer die foto's geheart zijn. ;o Is dit dan normaal?

    Andere foto's:
    http://weheartit.com/entry/6673166]deze
    Dit is bijvoorbeeld 317 keer gehart.
    Keep calm
    En nu ga ik stoppen met er plaatje sop te zetten, want straks lijkt het alsof ik jullie aanspoor. (cat) Maar om jullie nu allemaal het bovenstaande te laten vergeten, kijk naar dit :Y)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2011 - 21:49 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dit gaat waarschijnlijk volgens velen raar klinken, maar voor mij is dit heel normaal. Ik hoor dit al m'n hele leven, en zo wil ik ook zijn. Ik vind het helemaal niet heftig, of overdreven, want met wat je leest op pro ana sites, is dit niks. Ja, dit is voor mij motivatie, en sommigen vinden dat raar/stom, maar voor mij is dit een lifestyle, en wat ik gewend ben.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    0.o


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Quixotic schreef:
    Dat zie je overal. Er zijn mensen die door dat zulk plaatjes een eetziekte krijgen.

    excuse me? wacht maar tot ze iemand met anorexia kennen. of ze het zelf hebben. eens zien of ze het nog leuk gaan vinden, de fucking bitchen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik vind hier niks mis mee. Dit is motivatie voor mensen die willen afvallen (of het nu nodig is of niet). Met dun zijn en willen zijn is niks mee, je moet alleen niet dóórslaan. Deze plaatjes zijn niet extreem, maar ja, de echt super extreme plaatjes, nee, dat vind ik ook niet kunnen, maar daar behoren deze niet toe.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind daar niets ergs aan. Mensen met een eetstoornis putten hier hun motivatie uit. Als je door zo'n plaatjes een eetstoornis ontwikkelt, dan zit het al ergens in je hoofd. Meisjes of jongens die geen problemen hebben met zichzelf worden absoluut niet beïnvloed door zo'n plaatjes


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Carcass schreef:
    Dit gaat waarschijnlijk volgens velen raar klinken, maar voor mij is dit heel normaal. Ik hoor dit al m'n hele leven, en zo wil ik ook zijn. Ik vind het helemaal niet heftig, of overdreven, want met wat je leest op pro ana sites, is dit niks. Ja, dit is voor mij motivatie, en sommigen vinden dat raar/stom, maar voor mij is dit een lifestyle, en wat ik gewend ben.

    Ik vind het erger omdat als je naar een pro ana site gaat je wel weet wat je kunt verwachten, hier kom je het tegen tussen gewone foto's.
    Het is niet omdat je het gewend bent dat het oké is?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Ik vind het erger omdat als je naar een pro ana site gaat je wel weet wat je kunt verwachten, hier kom je het tegen tussen gewone foto's.
    Het is niet omdat je het gewend bent dat het oké is?

    Ik vind het ook niet oké. En ik snap ook wel dat dit niet op we heart it hoort te staan, maar ik zeg alleen dat ik dit gewend ben. Ze horen ook niet anderen aan te sporen, want het is niet de bedoeling dat je hiervan eetziektes krijgt.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Holly fuck o___O
    Dit spoort anorexia aan D:


    =

    Marquise schreef:
    wow, wat scheelt er met die meiden? ö


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Meisjes, laten we het doen voor mannen. Zij houden toch van een beetje vlees? Waarom zouden we dan afvallen om in kleren te passen als ze ons toch liever naakt willen?! ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Meisjes, laten we het doen voor mannen. Zij houden toch van een beetje vlees? Waarom zouden we dan afvallen om in kleren te passen als ze ons toch liever naakt willen?! ;D

    Haha, dat vind ik goed gezegd! En helemaal mee eens. :Y) Trouwens, als mannen wel liever van magere vrouwen zouden gehouden hebben, dan zou ik dat niet gepikt hebben.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    En daarom bestaat er dus een 'report this entry' knop.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat is echt... erg. En onbegrijpelijk.
    Ik snap nog dat mensen anorexia krijgen, maar niet dat je andere mensen daar toe aanzet. Dat is gewoon ziek.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dit vind ik zo slecht..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.