• dit lijkt op een verhaal maar het is waarheid oftewel mijn probleem

    ik ben egt pist-off ik en 2 andere vrienden zijn naja laat ik het zo zegge ANDERS
    mn ene vriendin is emo
    mn andere ja beetjeh.. emo maar eigenlijk gewoon eigen styl
    en ik ben dus totaly eige styl:Y)

    dus ook met muziek

    ik noem mn emo vriendin ff J en mn andere S (das makkelijker)

    J & S zijn dus egte TH fans
    S houd dus vn TH, slipknot en evanescence

    J van TH, LP<33, BFMV (een heleboel bands)

    en ik hou ook van fucking mega veel bands
    maar ik bn over het algemeen een LP fan

    naja (jezus lijkt net een verhaal)

    S ging een keer met miney mouse oren en katte neusje met eyeliner getekend naar sgool
    sinds dien wordt ze gepest..
    J ging dus haar haar eens een keer égt emo doen (ze heeft het kapsel maat ze zet het haast nooit op x3)
    sinds dien wordt zij ook gepest

    en ik wordt gewoon fucking uitgescholde voor THfreak(ben ik niet eens!! en emo enzo)
    maar ik zie er alles behalve emo uit!!

    ginge 2 kutten uit mn klas van een netpanty handschoentjes maken en ginge ze roepen van ik ben emo!!
    ik negeerde zegwoon

    maar S wordt dus het meet gepest en elke lesals ze wat zeght of wat dan ook roept dus klas iets als morge gaaan we ook als disneyland

    of is disnelland failliet?? (ze draagt dat nu niet meer)

    ze deed het omdat ze zichzelf wou laten zien ze is namelijk héél erg klein
    ze wou eens een beetje aandacht krijge en dr een ander meisje uit de 4e doet dat ook altijd
    gaat ze als bijv. vlinderprinses maaar haar staat het gt mega hippend en háár pesten ze niet..

    dit moest ik ff kwijt
    want ík wordt nu gepest omdat ik met hun omga en in de pauze altijd bij de emo's en skaters sta..!!

    S&J zitten ook op Q maar ik zeg niet wie ze zijn ivm privacy


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik vind het zo kut hea maar ik kan erg denk ik nix aan doen EN IK GA NIET DOOR EEN STELLETJE huppelkutten geen vrienden met ze zijn
    btw J is mn BF


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    oke voor de mense die het niet vatte ik vroeg om hulpof tips ofzow!!
    is der egt niemand(huil)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ja ik weet niet echt wat ik moet zeggen.. ik wil niet lullig zijn hoor maar wie gaat er nou als vlinder of Mickey/Minnie mouse naar school?!! Maar een tip is een ergere roddel verzinnen over iemand anders die je bijv. niet mag.. en dan gaat (als het goed is)de klas haar/hem pesten.. heb het ook een keer gedaan en meteen waren ze mij vergeten om te pesten :D