• Weet iemand hoe je een planning maakt? Ik moet een planning maken voor school en stage van wat ik nog allemaal moet gaan doen. Heeft iemand hier een voorbeeld van? Dan weet ik hoe het ongeveer eruit moet zien. Alvast super bedankt! xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik faal echt in het maken van een planning, ik moest ze altijd maken voor mijn opleiding.
    Wat voor stage is het ??

    Humphries schreef:
    Ik faal echt in het maken van een planning, ik moest ze altijd maken voor mijn opleiding.
    Wat voor stage is het ??


    Hahah ik zie mezelf hier in terug. Het is voor een kinderopvang maar ook voor mijn studie pedagogische werker.

    Heb je nooit een planning gemaakt toen je moest leren voor een toetsweek of zo? Ik zou gewoon zoiets maken; een overzicht per dag, met begin- en eindtijden voor iedere taak. Het wordt dan zoiets:

    Maandag
    15:30-16:00 - Geschiedenis hoofdstuk 1 samenvatten
    16:00-16:30 - Pauze
    16:30-18:00 - Frans woordjes leren

    Dinsdag
    13:45-14:30 - ...

    Enzovoort, enzovoort. Je kunt ook eerst een lijstje maken met wat je allemaal moet doen en dan de taken ongeveer gelijk over de dagen verdelen. Dat kan het gemakkelijker maken alles in te plannen en je weet dan tenminste zeker dat je niets vergeet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heb je echt serieus nog nooit een planning gemaakt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    BieberNinja schreef:
    (...)

    Hahah ik zie mezelf hier in terug. Het is voor een kinderopvang maar ook voor mijn studie pedagogische werker.

    Ik deed ook pedagogisch medewerker (:
    Ik vond planningen maken altijd vreselijk, en ze waren nooit goed :Y)

    Op de middelbare school maakte ik ze altijd per 'ding'. Dus zo:

    8.30 - 15.00: Op school
    15.30 - 17.00: huiswerk maken

    etc.


    To infinity and beyond •

    Bekijk eerst wat je allemaal moet doen en maak daar een lijst van. Bedenk of dat veel tijd kost (stofzuigen en de afwasser inruimen hoeven bijvoorbeeld maar een half uurtje in beslag te nemen) en kijk dan hoeveel tijd je hebt na al je dagelijkse verplichtingen (school, werk).
    Als je op Woensdag dan bijvoorbeeld vroeg klaar bent, kun je op die dag wat (extra) (school)werk inplannen. Bijvoorbeeld van 15:00 tot 16:00.
    Je kan dat dan eventueel in en tabel zetten of gewoon een agenda kopen/op je mobiel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bedankt allemaal!! Echt super!! en ja ik heb nooit een planning hoeven maken. -.-

    Pak een pen. Schrijf op wat je gaat doen en wanneer je het gaat doen, onder mekaar of naast mekaar.


    No growth of the heart is ever a waste