• Members of the WAG-gang
    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hérnandez.
    Nerazzurri - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    Referee - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa, Samir Nasri & Theo Janssen.
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas, Nicklas Bendtner & Thomas Vermaelen.
    JackWilshere - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    B0JAN - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Balloonatic - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Recession - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 20:49 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Waarom weet Kim nergens van?!
    Hoi trouwens! Examen ging goed *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    @ Elena
    Ik weet er echt niks van. Kijk bij me tweets, zie aan alle WAG'staan; lootjes en zo.
    Ik weet echt nergens van, WTF? (krul)

    Heey Elena (:
    Goed dat het goed ging.


    Tears are words the heart can't say.

    Oke uitleg
    We hebben lootjes getrokken. Elke naam van de WAG's en hun Voetbal hummy's. Je hebt als het goed is via de mail een lootje gekregen van een WAG. Ik heb Lien, Amber heeft jou, etc. Over diegene ga jij een verhaal schrijven over hoe zij haar voetballer heeft leren kennen.
    Dat verhaal staat online, en het eerste deel is er al. Dat heeft Amber dus over jou geschreven.
    En zo schrijft iedereen een eigen deel over de geschiedenis van diegene die op het lootje staat.
    Dus ik moet schrijven hoe Lien Nick heeft leren kennen (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Fabregas4 schreef:
    Heey Elena (:
    Goed dat het goed ging.
    Echt zenuwachtig hoor!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb een bericht gekregen met daarin het wachtwoord van een gezamelijk account. Maar er staat niks bij van wie ik heb?

    Dat staat als het goed is gewoon in je hotmail acc? Anders moet je dat even aan Amber vragen :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Faithfully schreef:
    (...)Echt zenuwachtig hoor!

    Examenstress. Dat ken ik, binnen minder dan 2 weken is het bij mij ook zover. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Fabregas4 schreef:
    (...)
    Examenstress. Dat ken ik, binnen minder dan 2 weken is het bij mij ook zover. (:
    Ik moet er nog vier! Hopen dat het goed gaat!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ja, want heeft de rest het via een pb gekregen? Want ik wist hier niks van af, ik vond het al zo raar dat we ineens een gezamenlijk account hadden.

    Jueey, eindelijk terug van die kutschool. Haha :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Esther *O*
    @Kim, het ww en zo van het gezamenlijk account wel, maar wie je op je lootje hebt is gewoon via hotmail *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Faithfully schreef:
    (...)Ik moet er nog vier! Hopen dat het goed gaat!

    Oke nu ga ik iets vragen hoeveel ex heb je? Want 4 klinkt mij zo weinig.
    Ik heb er 13.


    Tears are words the heart can't say.

    Ik heb me e-mail gecheckt en heb niks binnengekregen.

    ik luister trance muziek man.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind