• Ik heb al een tijdje een crush op een jongen en hij vindt mij ook leuk, maar aangezien ik geen verkering wilt en hij dat niet erg vond hebben we nu dus geen verkering (';

    Nu zit mijn BFF ineens de héle tijd naar hem te kijken en met hem te flirten.. Op hyves en msn zit ze heel erg klef te doen en nu begin ik zo pissig op haar te worden want ze weet hoe leuk ik hem vind.

    Ze heeft ooit al eens een vriendje van me 'afgepakt'
    -toen waren we nog best wel jong (x-

    En nu is hij dan niet mijn vriendje, ik vind hem toch heel erg leuk en ik ben bang dat zij hem weer 'afpakt'.
    En ik ben nu boos op d'r >.<

    En heb ik zin om haar te slaan


    Me so good.

    Waarom neem je dan ook geen verkering met hem? XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lemonworld schreef:
    Waarom neem je dan ook geen verkering met hem? XD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik snap niet dat een vriendin zo iets zou doen, om eerlijk te zijn. Ik vind dat toch een beetje egoïstisch...

    Kan je er niet met haar over praten?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Lemonworld schreef:
    Waarom neem je dan ook geen verkering met hem? XD

    Het is natuurlijk wel gemeen van je vriendin om nog iemand af te nemen
    Een echte vriendin zou zoiets niet doen

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 17:22 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Lemonworld schreef:
    Waarom neem je dan ook geen verkering met hem? XD


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lemonworld schreef:
    Waarom neem je dan ook geen verkering met hem? XD

    Altijd als ik verkering heb met iemand, loopt het mis >.<


    Me so good.

    Lemonworld schreef:
    Waarom neem je dan ook geen verkering met hem? XD

    Misschien omdat het gevoelig ligt?, nou zeg het gewoon eerlijk tegen je Bff dat je niet leukt vind dat ze met hem flirt.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nou ik vind dat als jij geen verkering hebt zij het recht heeft om met hem te flirten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Carer schreef:
    Ik snap niet dat een vriendin zo iets zou doen, om eerlijk te zijn. Ik vind dat toch een beetje egoïstisch...

    Kan je er niet met haar over praten?

    Tja, ik zal wel met haar gaan praten >.<


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    Altijd als ik verkering heb met iemand, loopt het mis >.<

    dat weet je niet, misschien is het met hem wel anders

    aan de ene kant snap ik trouwens wel dat je het niet leuk vind dat je BFF met je crush flirt
    maar aan de andere kant is het wel zo dat als jij verkering met hem zou hebben, dat je BFF misschien niet met hem zou flirten

    Marshmellow schreef:
    Nou ik vind dat als jij geen verkering hebt zij het recht heeft om met hem te flirten.

    Klopt, maar als vriendin zou je zoiets toch niet doen, lijkt me?
    Als goede vrienden ga je niet flirten met de crush van je BFF.


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    Altijd als ik verkering heb met iemand, loopt het mis >.<


    Misschien heb je een keer geluk. ;]


    There's power in the words you whisper.

    Sweden schreef:
    (...)
    Klopt, maar als vriendin zou je zoiets toch niet doen, lijkt me?
    Als goede vrienden ga je niet flirten met de crush van je BFF.
    Naja weetje.. Het is meer van, als zij hem ook wel zag zitten.. En jij wilt niet met hem.. Tja, weetje, dan kan het nog mijn BFF zijn, maar als het toch niets wordt tussen die twee dan zou ik ook wel wat proberen als ik eerlijk ben.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja weetje.. Het is meer van, als zij hem ook wel zag zitten.. En jij wilt niet met hem.. Tja, weetje, dan kan het nog mijn BFF zijn, maar als het toch niets wordt tussen die twee dan zou ik ook wel wat proberen als ik eerlijk ben.

    Hum, ja daar heb je gelijk in.
    Maar ik ben er zeker van dat ze hem niet 'leuk vind, maar dat ze gewoon hem eerder als vriendje wilt dan mij.

    Trust me, ik ken haar al zo lang en ze kan stikjaloers zijn en doet dan vanalles om mij zwart te maken. Ik snap eigelijk zelf soms niet waarom we BFF's zijn.. (';


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    Hum, ja daar heb je gelijk in.
    Maar ik ben er zeker van dat ze hem niet 'leuk vind, maar dat ze gewoon hem eerder als vriendje wilt dan mij.

    Trust me, ik ken haar al zo lang en ze kan stikjaloers zijn en doet dan vanalles om mij zwart te maken. Ik snap eigelijk zelf soms niet waarom we BFF's zijn.. (';
    Naja weetje.. als die jongen daar zo snel al een toegeeft, bedenk dan nog maar of die jongen jou dan echt wel waard is ;)


    Life is hard and then we die