• Ik heb al een tijdje een crush op een jongen en hij vindt mij ook leuk, maar aangezien ik geen verkering wilt en hij dat niet erg vond hebben we nu dus geen verkering (';

    Nu zit mijn BFF ineens de héle tijd naar hem te kijken en met hem te flirten.. Op hyves en msn zit ze heel erg klef te doen en nu begin ik zo pissig op haar te worden want ze weet hoe leuk ik hem vind.

    Ze heeft ooit al eens een vriendje van me 'afgepakt'
    -toen waren we nog best wel jong (x-

    En nu is hij dan niet mijn vriendje, ik vind hem toch heel erg leuk en ik ben bang dat zij hem weer 'afpakt'.
    En ik ben nu boos op d'r >.<

    En heb ik zin om haar te slaan


    Me so good.

    Ik voel me precies hetzelfde...
    Het is kut ja, heel kut...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja weetje.. als die jongen daar zo snel al een toegeeft, bedenk dan nog maar of die jongen jou dan echt wel waard is ;)

    Gelukkig negeert hij haar, hij moet haar niet ('; Wat ik stiekem wel leuk vind. Maar ik vind dat het om het idee gaat dat mijn BFF zo graag mij probeert te kwetsen zegmaar..


    Me so good.

    Lemonworld schreef:
    Waarom neem je dan ook geen verkering met hem? XD


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Crosses schreef:
    Waarom neem je dan ook geen verkering met hem? XD


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    waarom schop je mijn topic omhoog? ;/


    Me so good.

    Crosses schreef:
    Waarom neem je dan ook geen verkering met hem? XD


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Marshmellow schreef:
    Nou ik vind dat als jij geen verkering hebt zij het recht heeft om met hem te flirten.

    Inderdaad. Het is misschien niet het toppunt van aardigheid, maar als zij ook op hem verliefd is...


    effort never betrays you

    Dan moet je een relatie met hem nemen lijkt me. Zolang hij vrij is valt er ook niks te claimen.

    Mijn 'vriendin' zoent met mijn ex als het twee weken uit is, dat vind ik pas een naaistreek.

    Nou sorry maar dat klopt niet. Jij krijgt de kans verkering met hem te nemen en je pakt 'em niet aan. Vervolgens wordt je boos als je vriendin dan een poging waagt omdat hij "van jou" is. That makes no sense.


    ars moriendi

    Tja, als je je kans niet neemt doen andere het wel.


    Believe in yourself, change the world.

    Muchamore schreef:
    (...)
    Inderdaad. Het is misschien niet het toppunt van aardigheid, maar als zij ook op hem verliefd is...

    Dat is het 'm nou juist, ze vindt hem alleen leuk omdat hij best populair is (;
    Believe me, zo ís zij.


    Me so good.

    hahah ik heb nu hetzelfde probleem,,
    maar ik vind hem leuk en hij ij eerst ook maar nu heeft een vriendin hem zegmaar 'afgepakt' door met hem te flirten en alles en nu vind die me volgens mij niks meer:(


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Sweden schreef:
    (...)
    Altijd als ik verkering heb met iemand, loopt het mis >.<


    Als jij toch denkt dat het niks wordt tussen jullie, kun je hem toch beter vergeten? En dan kan je vriendin het toch proberen. Het is niet haar schuld dat jij geen verkering wil (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik vind niet dat je boos kan zijn, want je hebt zelf verkering met hem geweigerd. Maar ik snap hoe vreselijk je dat vind


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right