• Mijn zus was weer eens chagrijnig, en omdat mijn broertje niet snel genoeg na de keuken liep om stokbrood te halen ging ze door het hele huis schreeuwen, gillen en ging ze uiteindelijk janken... Toen liep ik dus naar de keuken en zei ik dat ze ons broertje met rust moet laten en toen flipte ze tegen mij en gooide ze de deur dicht waardoor de deurknopding op mijn teen viel(cat) Dus toen werd ik boos en ging zei wat schreeuwen om vervolgens tv te gaan kijken..
    like, wtf?

    toen hadden we een woordenwisseling, zei zei dat ze dacht dat ik toch nog een derde hersencel had, maar dat ze teleurgesteld was..
    Toen ging ze spellen dat ik dom was, "D O M, kun je me volgen?" en toen ging ze zo heel langzaam praten en keek ze me nep-medelevend aan om me vervolgens keihard uit te laggen.

    Toen zei ik dat ze een T R U T was en dat ze kon opflikkeren en toen ging ze weer jankend op haar laptop.


    Dat kind is volgens mij psychisch niet in orde ofzo .. O;


    Me so good.

    Hoe oud is je zus?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Stemmingswisselingen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tragically schreef:
    Hoe oud is je zus?

    Bijna 16.


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    Bijna 16.

    Misschien begint ze nu pas met puberen?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik herken iets van mijzelf erin. Zeker met dat janken omdat er iets niet gaat of zoiets, maar wel op een andere manier bij mij. Ik heb was problemen daardoor komt het ook. Misschien kun je vragen of dat er iets is waardoor ze zo doet. Meestal heeft dat wel een aanleiding.


    <3

    Sweden schreef:
    (...)
    Bijna 16.


    PUBER ;D

    - ze moet het worden
    - ze is het
    - ze is het net geweest
    - de gedachte dat ze het volgende week bijna moet worden

    en drm sjaggi is ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    PUBER ;D

    - ze moet het worden
    - ze is het
    - ze is het net geweest
    - de gedachte dat ze het volgende week bijna moet worden

    en drm sjaggi is ;D

    ... XD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Fellatio schreef:
    (...)

    PUBER ;D

    - ze moet het worden
    - ze is het
    - ze is het net geweest
    - de gedachte dat ze het volgende week bijna moet worden

    en drm sjaggi is ;D

    haha, ze is altijd al chagrijnig geweest, maar nog niet ineens zo erg (';


    Me so good.

    HARRYHARRY schreef:
    (...)
    ... XD


    Wat =O dat zeg ik ook altijd tegen me zusje .. alleen die is 6. of 7.. ow woeps 7..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ongesteld? xD Sorry het is de enige oplossing die het ook nog kan zijn en die ik nog niet gezien heb... :P Dan ben ik namelijk ook weleens SUPER SJAGGIE! haha xD

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 18:01 ]


    BELIEBER<3 SIMPSONIZER<3 OBSESSIAN<3 BRAVIOUR<3

    Toen zei ik dat ze een T R U T was

    Loooool.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ongesteld,, dan heb je stemmingswisselingen ik iig wel.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Heeft ze dat altijd of is het eenmalig? Want het zou goed kunnen dat er vandaag iets is gebeurd waardoor ze wat van streek is. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    xRadio schreef:
    Stemmingswisselingen?


    Has no one told you she's not breathing?

    Je moet haar gewoon volkomen negeren.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse