• Mijn zus was weer eens chagrijnig, en omdat mijn broertje niet snel genoeg na de keuken liep om stokbrood te halen ging ze door het hele huis schreeuwen, gillen en ging ze uiteindelijk janken... Toen liep ik dus naar de keuken en zei ik dat ze ons broertje met rust moet laten en toen flipte ze tegen mij en gooide ze de deur dicht waardoor de deurknopding op mijn teen viel(cat) Dus toen werd ik boos en ging zei wat schreeuwen om vervolgens tv te gaan kijken..
    like, wtf?

    toen hadden we een woordenwisseling, zei zei dat ze dacht dat ik toch nog een derde hersencel had, maar dat ze teleurgesteld was..
    Toen ging ze spellen dat ik dom was, "D O M, kun je me volgen?" en toen ging ze zo heel langzaam praten en keek ze me nep-medelevend aan om me vervolgens keihard uit te laggen.

    Toen zei ik dat ze een T R U T was en dat ze kon opflikkeren en toen ging ze weer jankend op haar laptop.


    Dat kind is volgens mij psychisch niet in orde ofzo .. O;


    Me so good.

    Echt faja....


    I love you Irem

    Waarschijnlijk komt haar maandelijkse probleempje eraan, haha.


    Where there is a sea there are pirates...

    Slecht humeur ofzo xD
    Mijn zus is soms ook sjagi maar zo sjagi dus niet xD


    Heart in an amor.

    Fellatio schreef:
    (...)

    PUBER ;D

    - ze moet het worden
    - ze is het
    - ze is het net geweest
    - de gedachte dat ze het volgende week bijna moet worden

    en drm sjaggi is ;D


    Misschien is ze zwanger. Dan heb je toch ook stemmingswisselingen? lol


    Forever.

    Mavado schreef:
    Je moet haar gewoon volkomen negeren.


    To infinity and beyond •

    Miss ongesteld?

    Dat herken ik best wel. Misschien heeft ze een zware/emotionele dag gehad?
    Dan durf ik ook wel snel uit mijn slof schieten, janken, ... als iets niet gebeurd hoe ik het wil..


    Let the Night embrace you

    VelvetRopes schreef:
    (...)

    Misschien is ze zwanger. Dan heb je toch ook stemmingswisselingen? lol

    LOL, ik denk dat mijn zus eeuwig maagd blijft (';
    ..


    Me so good.

    Mavado schreef:
    Je moet haar gewoon volkomen negeren.

    Ik ben zo iemand die áltijd wat terugzegt ;x
    ik zal voortaan proberen mijn mond te houden, maar dat is voor mij best wel .. moeilijk


    Me so good.

    bloedserieus k.u.tprobleem misschien? - snap je hem, hehehe! oooh sorry dat was echt flauw. -
    Maar misschien is er iets idd, heeft ze problemen op school of met vrienden ofzo... je zal het aan dr kunnen vragen (:


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    Sweden schreef:
    (...)
    Bijna 16.

    Uch vandaar, ik ken het hoor. Zo irritant. Maarja, ik let er niet zo op hoor; dat kind (mijn zusje dan) kan een end naar de maan gaan lopen. :Y)
    M'n zusje kan wel aardig zijn hoor, maar soms spoort ze gewoon niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.