• Kun je haar vooral helemaal gek maken door d'r lieve koosnaampjes te geven! 8D
    Boterbloempje, toetebolletje, suikertaartje, snoesje, honnepon en alles wat maar walgelijk zoet is, heeft gegarandeerd succes! *O*

    Leef jullie dus vooral uit, nu jullie je kans hebben! *O*

    [She's gonna kill me for this, dus maak het mijn pijn waard en gooi er een paar goede troetelnaampjes uit! ;D]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fellatio schreef:
    (...)


    je trapt een oud ding omhoog o-O dat vind hel niet leuk..


    Hahaha, dat bedacht ik me net ook al. Exact om die reden vind ik het stiekem eigenlijk héél erg leuk. Was dit topic al lang weer vergeten. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wie...
    De...
    Het....
    Ik....

    Idioot! Heerlijk... gaan we weer -.-'
    was net zo blij dat iedereen het vergeten was...
    Je wordt bedankt....

    Sadistic schreef:
    (...)

    Hahaha, dat bedacht ik me net ook al. Exact om die reden vind ik het stiekem eigenlijk héél erg leuk. Was dit topic al lang weer vergeten. :'D


    En jij moet je mond helemaal dichthouden (no_chears)

    Hel schreef:
    Wie...
    De...
    Het....
    Ik....

    Idioot! Heerlijk... gaan we weer -.-'
    was net zo blij dat iedereen het vergeten was...
    Je wordt bedankt....


    Op de vorige bladzijde staat de dader. -biggrin-
    Boterbloempjelief.*O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Bonbonnetje(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chevalric schreef:
    Bonbonnetje(bloos)


    Niet jij ook al! *Dramastem en theatraal gezicht*

    (banana)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    engeltje, poezewoefke, mijn schattig varkentje, mijn grote lieve walrussnor, dinosaurtje; klein pluisjj; roze poepie ^^ xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    To do list:
    -Hunt Nancy Down
    -Tie her up
    -Make sure she's in pain
    -leave


    :Y)

    Kinky! :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Grizzly schreef:
    mijn grote lieve walrussnor



    Door die "walrussnor" dacht ik meteen aan deze idioot..


    ars moriendi

    DIRK schreef:
    (...)


    Door die "walrussnor" dacht ik meteen aan deze idioot..


    Ai ... Ik heb veel dingen voorbij zien komen ... Maar dat ... Arme Dominique! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    DIRK schreef:
    (...)


    Door die "walrussnor" dacht ik meteen aan deze idioot..


    Jou schieten of mezelf van kant maken? xD

    Poepje :'D


    -

    Hel schreef:
    (...)

    Jou schieten of mezelf van kant maken? xD


    Het komt wel goed, schatje. (bloos)

    - I'm that pain in your rectum - (banana)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.