• Voor alle mensen die geloven dat het morgen gaat gebeuren, scroll naar het eind van de pagina onder de link. Hopelijk hebben ze de 242ste keer wel gelijk.

    http://bible.ca/pre-date-setters.htm

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 15:00 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    ah we zijn al zo vaak gestorven, blijkbaar zijn we goed in het opnieuw tot leven wekken van mensen. en ze blijven het maar uitstellen, nu is het al drie uur zondagochtend. sorry hoor maar die dag komt me even niet goed uit maandag past beter --'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik krijg echt het idee dat die mensen gewoon willen dat de wereld vergaat..


    I can. But i won't

    Dámn ik ben te laat! In welke dimensie leven we nu? Hier is het 1.52 AM. Het is verdacht stil. De illuminati zal wel bezig zijn één of ander complot op te stellen. Of ze zijn gewoon diehard aan het uitgaan en bier zuipen. Kan ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Trouwens in de bijbel staat: "Niemand weet de dag,Noch de tijd" oftewel die christenen kunnen niet goed lezen anders waren ze er wel achter gekomen dat je het einde niet kan voorspellen. Noffence

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 1:51 ]


    I can. But i won't

    Jasonss schreef:
    Trouwens in de bijbel staat: "Niemand weet de dag,Noch de tijd" oftewel die christenen kunnen niet goed lezen anders waren ze er wel achter gekomen dat je het einde niet kan voorspellen. Noffence


    Ik dacht dat het een wetenschapper was die het had voorspelt?(cat)

    Maargoed.
    :O is leef nogxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Jasonss schreef:
    Trouwens in de bijbel staat: "Niemand weet de dag,Noch de tijd" oftewel die christenen kunnen niet goed lezen anders waren ze er wel achter gekomen dat je het einde niet kan voorspellen. Noffence



    Ehm dat zijn die overdreven christende die denken (niet alle christende zijn niet overdreven)
    Dat ze alles weten. Niemand zal weet waneer het zal gebeuren.
    Het zal nu noig niet gebeuren misschien ooit als wij al dood zijn. Hopelijk dan.
    .
    maat bedoel het goed :)


    What is youre favo scary movie?

    lol, die mensejes van FR gaven hun baan op voor het eind der tijden (: