• Haha, hoi.

    Heel veel mensen hebben commentaar op mijn relatie. Ik ben 16 en mijn vriend wordt eind juli 20, zegmaar. Maar ik vind het best kunnen en ik hoef geen dingen tegen mijn zin te doen :'D

    Nu is mijn vraag. Hoeveel jaar zou je maximaal tussen jou en je lover willen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijnen is 32 dagen jonger dan mij.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tja. 16 en 20 is eigenlijk niet zo'n groot verschil. 82 en 86, is hetzelfde. Ik vind eigenlijk dat liefde geen leeftijd kent zolang je niks tegen je zin hoeft te doen.

    Eh.. 4. Maar dan moet het niet iemand zijn die zo serieus is dat het m'n pa zou kunnen zijn. Ik ben nml niet iemand die zich ouder voordoet dan ze is. Het leven is te kort om me een andere identiteit aan te meten, iemand die ik helemaal niet ben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tsja, dat hangt ervanaf hoe oud ik ben, nu ben ik 13 en als mijn vriend dan 19 zou zijn.. Dat klinkt veel groter als 19&25.
    Maar ik denk tot 8 jaar ouder ofzo, tenzij ik een leuk persoon van ouder tegen kom. Maar dat zie ik dan wel weer. (:


    Opgeven is geen optie.

    Ik denk niet dat leeftijd er heel erg veel over zegt. Het ligt er maar aan hoe dicht je geestelijk bij elkaar ligt. Maar ik denk toch op mijn leeftijd maximaal (echt maximaal) 3 à 4 jaar? Liefst toch wel minder.
    Maar als je 16 bent, ligt het toch weer helemaal anders.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 21:15 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik denk 6 jaar ongeveer?


    Me so good.

    Ehm.. ik denk dat ik mijn max op 10 jaar verschil naar boven zet, en hooguit twee jaar naar beneden /ben17


    Life is hard and then we die

    Ik zei altijd max 2 jaar. Maar ik ben ruim 2 jaar samen geweest met mijn vriend die bijna 5 jaar ouder is, dusja. Daar doe ik geen uitspraken meer over. (nerd)

    Eigenlijk vind ik het stom, bij oudere mensen is het vaak 'normaal' dat ze meer als 10 jaar verschillen, maar als jongere lijkt 2 jaar al een misdaad. ;3 Als je echt van hem houdt en je geen dingen tegen je zin moet doen, vind ik het best. & ik denk dat jongens rond die leeftijd pas echt volwassen zijn, misschien vind je hem daarom ook zo leuk? ;3


    Save me from myself.

    Op dit moment zéker niet meer dan 5.
    Het liefst binnen de 3 jaar, maar als je verliefd bent kijk je niet meer naar leeftijden :'D

    Ik heb nog nooit een vriendje gehad, maar ik zou het liefst willen dat hij maar 1 of 2 jaar ouder is dan ik en hoogstens 1 jaar jonger (als hij maar niet op een peuter lijkt). Maar ik vind 3/4 jaar niet zo een heel groot verschil hoor.(A)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm.. ik denk dat ik mijn max op 10 jaar verschil naar boven zet, en hooguit twee jaar naar beneden /ben17

    Wow. 10 jaar is wel erg veel! ;O


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik heb geen lover. Maar ik heb eisen xD Minstens 1 jaar ouder als ik, max 4 jaar ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mijn ex en ik scheelde 4 jaar en 1 maand en nog wat dagen :P
    en we hebben het toch 17 maanden vol gehouden :)

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Wow. 10 jaar is wel erg veel! ;O
    Muh, ik vind het wel meevallen hoor :P Als je met die lui omgaat valt het opeens allemaal hartstikke mee


    Life is hard and then we die