• Haha, hoi.

    Heel veel mensen hebben commentaar op mijn relatie. Ik ben 16 en mijn vriend wordt eind juli 20, zegmaar. Maar ik vind het best kunnen en ik hoef geen dingen tegen mijn zin te doen :'D

    Nu is mijn vraag. Hoeveel jaar zou je maximaal tussen jou en je lover willen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind 4 jaar nog best oké? (krul)
    Ik vind het wel moeilijk om daar een leeftijd op te plakken. Ik zou zeggen max. 6 jaar ofzo, maar ik zie het zo gebeuren dat ik uiteindelijk toch trouw met iemand die 10 jaar ouder is hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik val sowieso al vaker op jongens die ouder dan ik zijn. De laatste jongen waarmee ik een tijdje ging is ook 20 en ik ben net 17 geworden. Ik vind 22 toch wel maximaal denk ik. Dus 5 jaar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geen idee,dat licht helemaal aan mij en hem. Ik ga daar geen grens op leggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    van mij en ik ben 14 alleen maar hoger.. en dan tot 23...

    jonger absoluut niet O.o
    een paar dagen jonger maakt niet zo heel veel uit..

    maar meer dan 3 maanden jonger, nee dankje :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    In principe maakt het me niet zo heel veel uit. Maar liever niet meer dan 3jaar jonger of 5 jaar ouder. Maar dat ligt ook aan de persoon. Mijn vriend is 1,5 jaar ouder en dat vind ik prima.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 16:33 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Geen idee eigenlijk, ik weet wel dat ik geen jongere vriend zou willen hebben (bloos)


    -

    Liefde kent geen leeftijd


    Here & Now

    Tussen mijn vriend en mij zit 7 jaar verschil, ik ben 19 en hij is 26.. Vind ik wel kunnen, mensen kijken er niet raar van op. Als het nou zo was dat ik 12 was en hij 20 ja das een ander verhaal :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Erboven 4
    En eronder 2 X)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind maximaal 4 jaar. Dus voor nu 19, en over 2 weken 20 x'D
    Maar mijn ex was dus 4 jaar ouder dan mij, en hij was echt ongelofelijk anders dan ik. Maar het ligt aan de persoon.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BigTimeCrush schreef:
    van mij en ik ben 14 alleen maar hoger.. en dan tot 23...

    jonger absoluut niet O.o
    een paar dagen jonger maakt niet zo heel veel uit..

    maar meer dan 3 maanden jonger, nee dankje :P

    Ghehe, :$. Ik vind iemand leuk die 8 maanden jonger is. (zit wel bij mij in de klas)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ligt eraan.
    Ik denk ongeveer 3/4 jaar.
    Maar als je ouder bent valt het meestal wel mee.
    Maar, als de één bijna van school is en de ander moet nog wat jaren is het wat onhandig vind ik.
    Zelf heb ik liever, geen/1/2 jaar ertussen.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 17:06 ]

    Ik vind dat er een groot verschil is tussen een koppel van 42 en 49 en een koppel van 12 en 19...


    Has no one told you she's not breathing?

    ik vind 4 tot 5 jaar eigenlijk max.
    Totdat ik een jongen ontmoette die 8 jaar ouder is dan ik.
    Maar ik ben 16 en vind dat ik over een jaar of 5-10 wel wat met hem kan beginnen xD

    Ja, ook iets van vier jaar. Ik ben nu 17, dus liever niet ouder dan 21.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen