• De stelling van vandaag luidt:
    De dood drukt een stempel op het leven

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja. De dood van de moeder van een vriendin heeft toch wel z'n sporen achtergelaten. Evenals mijn vader die bijna dood was.


    To infinity and beyond •

    Dat hangt van de persoon af. Er zijn mensen die bang zijn dat er achter ieder hoekje de dood schuilt, maar er zijn er ook genoeg voor wie het eigenlijk weinig uitmaakt.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rocket schreef:
    Het zal iedereen wel eens bezig houden, maar of het nou echt een stempel drukt. Dat verschilt per persoon, er zijn genoeg mensen die hem spacen door de dood, maar er zijn ook mensen die zich er over het algemeen niet mee bezig houden en niet aan denken bij wat ze in het leven doen.


    All I need is your love

    Oneens, dood is eerder de zin van het leven. Waarom zou je iets doen als je er voor eeuwig de tijd voor hebt?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Eens,verlies maar eens iemand van wie je houd,of iemand die je kent.Je bent nooit meer de zelfde.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ja.

    Eens.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    StJimmy schreef:
    Eens,verlies maar eens iemand van wie je houd,of iemand die je kent.Je bent nooit meer de zelfde.

    of gewoon een dier..-deze week is mijn hond overleden- en ik vond en vind het heel erg. dus ik denk gewoon het verlies van iets waarvan je houdt, verandert je

    Wouw... filosofisch, maar k zou het eigelijk niet weten :X


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    UnSourire schreef:
    De dood hoort bij het leven, iedereen weet dat hij ooit zal sterven maar het blijft altijd schokkend als iemand sterft, hoe verwacht het ook mag zijn.

    Eens dus eigenlijk.


    We accept the love we think we deserve.

    Abilities schreef:
    Dat hangt van de persoon af. Er zijn mensen die bang zijn dat er achter ieder hoekje de dood schuilt, maar er zijn er ook genoeg voor wie het eigenlijk weinig uitmaakt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je leeft en de dood is daar een deel van als je er teveel overnadenkt dan ga je paranoïde worden

    Captain schreef:
    Ik vind dat je niet teveel moet stilstaan bij de dood. Leef gewoon je leven en accepteer dat de dood daar gewoon een deel van is, anders maak je het jezelf moeilijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Assassin schreef:
    Ja, denk ik wel, maar de dood is gewoon een deel van het leven. Zonder de dood geen leven.


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Eens


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right