• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:03 ]

    Dear God,
    Heeft nu ook zijn eigen Story. Als mensen een Abo willen nemen hoeven ze niet het gezeik van mijn andere SA's aan te horen <'3

    'Weet u, vanochtend, het water van de douche brandde mijn voeten, maar ik was te koppig om de kraan kouder te zetten. Of u deed wat het beste voor mij was, mij kennis laten maken met discipline. Hoe dan ook, de pijn was ondraaglijk, maar mentaal voelde ik me gestrekt.'

    EstrellaVida schreef:
    'Weet u, vanochtend, het water van de douche brandde mijn voeten, maar ik was te koppig om de kraan kouder te zetten. Of u deed wat het beste voor mij was, mij kennis laten maken met discipline. Hoe dan ook, de pijn was ondraaglijk, maar mentaal voelde ik me gestrekt.'

    Dat stuk vind ik mooi geschreven, ook deels omdat ik mijzelf er wat in herken.


    Amaranta schreef:
    (...)
    Dat stuk vind ik mooi geschreven, ook deels omdat ik mijzelf er wat in herken.

    Ik heb mijn eigen gedachtes opgeschreven, en wat details toegevoegt. Juist om het herkenbaar te maken. Als iets herkenbaar voor je is, kun je je beter inleven met de tekst.

    GrasSprietje schreef:
    'Weet u, vanochtend, het water van de douche brandde mijn voeten, maar ik was te koppig om de kraan kouder te zetten. Of u deed wat het beste voor mij was, mij kennis laten maken met discipline. Hoe dan ook, de pijn was ondraaglijk, maar mentaal voelde ik me gestrekt.'

    vind ik ook echt supergoed geschreven. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Sterk geschreven wat ik tot nu toe lees. Vind het jammer dat een kleine spelfout daar afbreuk aan doet, vandaar dat ik 'm even meld: 'Ze gelooft dat iedereen een eigen god heeft' is met t :]


    No growth of the heart is ever a waste

    uhm, ik ben zo van god enzo


    Don't dream your life, but live your dream!

    C18 schreef:
    Sterk geschreven wat ik tot nu toe lees. Vind het jammer dat een kleine spelfout daar afbreuk aan doet, vandaar dat ik 'm even meld: 'Ze gelooft dat iedereen een eigen god heeft' is met t :]

    -Kijkt met betraande ogen naar het Nederlands Spelling SO waar in rode cijfers een '4' op staat-
    Ik ga het eens laten beta-en :'D

    Stray schreef:
    uhm, ik ben zo van god enzo

    Ik begrijp je niet?