• voor mijn story heb ik even een paar vragen :)
    het is een Pirates of the Carebean story

    hoe heet het dorpje waar will enzo wonen? Port Royal toch?
    in welk jaar speeld dit ongeveer af... (lijkt me niet in deze eeuw)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Port Royal klopt ja
    Ik gok iets van de 18e


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    1. Port Royal
    2. Tussen 1740 en 1800. Als je alle factoren bij elkaar op gaat tellen, kom je uiteindelijk uit bij het jaar 1747, maar dit is natuurlijk niet zeker. Het jaar wordt namelijk nooit genoemd.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het is Caribbean. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    hihi bedankt :)
    (ben echt slecht in spelling)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Rond de tijd van de voc want dat komt in de film voor en port roal is niet het plaatsje waar wil woont. Want daar gaan ze naartoe na tortuga. Dus dat is het niet volgnes mij.


    Love sheds light one the darkest of times

    Slash schreef:
    Rond de tijd van de voc want dat komt in de film voor en port roal is niet het plaatsje waar wil woont. Want daar gaan ze naartoe na tortuga. Dus dat is het niet volgnes mij.


    Port Royal is waar Will en Elizabeth wonen. Tortuga is een stad waar ze veel zuipen, waar alle piraten dus heen gaan.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Courtesan schreef:
    1. Port Royal
    2. Tussen 1740 en 1800. Als je alle factoren bij elkaar op gaat tellen, kom je uiteindelijk uit bij het jaar 1747, maar dit is natuurlijk niet zeker. Het jaar wordt namelijk nooit genoemd.


    Het moet daarvoor zijn want Port Royal was toen al gezonken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het moet daarvoor zijn want Port Royal was toen al gezonken.


    Maar Singapore werd pas in 1819 Singapore genoemd. Net als dat de schepen in de eerste film afgeleid zijn van echte schepen, die pas vanaf 1750 gebouwd werden.. Heel Pirates klopt gezien de geschiedenis niet, gezien het tussen 1650 en 1830 zich afspeelt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha die hele film is toch al fout, ja ze zitten in Port Royal, wat eigenlijk niet klopt want het was een piratenhaven. En er was een enorme aardbeving rond de tijd dat de film zich afspeelt.


    Your make-up is terrible

    Courtesan schreef:
    (...)

    Maar Singapore werd pas in 1819 Singapore genoemd. Net als dat de schepen in de eerste film afgeleid zijn van echte schepen, die pas vanaf 1750 gebouwd werden.. Heel Pirates klopt gezien de geschiedenis niet, gezien het tussen 1650 en 1830 zich afspeelt.


    Indeed. Volgens mij noemen ze in deel 4 wel een jaartal.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Indeed. Volgens mij noemen ze in deel 4 wel een jaartal.


    Dat zou ik niet weten x] In deel 4 komt Blackbeard toch voor? Die stierf in 1718, dus dan moet het daarvoor zijn 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Dat zou ik niet weten x] In deel 4 komt Blackbeard toch voor? Die stierf in 1718, dus dan moet het daarvoor zijn 8D


    Ja. =3
    Volgens mij was er aan het begin van de film iets van: 'London -jaartal-'


    Your make-up is terrible

    oké ik hou het wel ergens in de 17de eeuw xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja. =3
    Volgens mij was er aan het begin van de film iets van: 'London -jaartal-'


    ik heb hem gedownload maar bij mij staat de tijd er in het arabisch... maar ik probeer het wel uittezoeken voor je.

    EDIT: "on stranger tides" zou zich afspelen in 1750

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 13:35 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."