• Members of the WAG-gang

    Campeones - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    ReinaAFCAjax - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Faithfully - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri
    Beckham - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner & Yoann Gourcuff
    JackWilshere - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Subconscious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Valkyrie - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Forward - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Fabregas4 - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    Gasten zijn welkom.



    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 20:02 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Stiekem irriteer ik me aan mensen die alleen voetbalfan worden door het WK/EK en dan 3 maanden voetbalfan zijn en dan het opeens vergeten. IK HAAT DAT ZO o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    JackWilshere schreef:
    (...)

    Lieve schat het is logisch dat je huilt. Ik moest janken van woede toen ze Aaron maar telkens bleven uitlenen terwijl ze zeiden dat ze dat niet zouden doen.
    Maar je moet wel beseffen dat dit erbij hoort. Transfers zijn deel van de voetballerij. En als het beter voor een speler van wie je fan bent dan moet je ergens toch ook gewoon denken van als hij gelukkiger is, dan ben ik ook gelukkig.
    En ik weet dat ik verschrikkelijk lastig enzo, maar proberen kan geen kwaad (:


    Daar heb je gelijk in. Ik denk dat een Fabregas/Bendtner shirt van Arsenal kopen ook geen optie meer is als ze weg gaan... Ik ga dan wel opzoek naar Ramsey/Wilshere van Persie of Vermaelen. Ik weet niet wat het is... Maar Arsenal doet iets met me, de hele club, de coach Arsène, gewoon alles.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Lievee Lienn(heart2)

    Kan ik je opvrolijken met een nieuw Nicklas hoofdstuk(bloos)


    ~

    JackWilshere schreef:
    Stiekem irriteer ik me aan mensen die alleen voetbalfan worden door het WK/EK en dan 3 maanden voetbalfan zijn en dan het opeens vergeten. IK HAAT DAT ZO o.O


    Same. >.>


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arsenal4Cesc schreef:
    Lievee Lienn(heart2)

    Kan ik je opvrolijken met een nieuw Nicklas hoofdstuk(bloos)


    Ik hoop het <3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JackWilshere schreef:
    Stiekem irriteer ik me aan mensen die alleen voetbalfan worden door het WK/EK en dan 3 maanden voetbalfan zijn en dan het opeens vergeten. IK HAAT DAT ZO o.O

    Ik ben ook voetbalfan sinds het WK.. ;3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het Q WAG hoofdstuk lees ik morgen. Ik ga morgen ook weer met die van Lynn aan de gang en aan het verhaal van Yoann :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Beckham schreef:
    (...)

    Daar heb je gelijk in. Ik denk dat een Fabregas/Bendtner shirt van Arsenal kopen ook geen optie meer is als ze weg gaan... Ik ga dan wel opzoek naar Ramsey/Wilshere van Persie of Vermaelen. Ik weet niet wat het is... Maar Arsenal doet iets met me, de hele club, de coach Arsène, gewoon alles.


    Ik ga mijn Fabregas shirt/kussen alleen maar meer aanbidden als hij weg is bij Arsenal. Want het zijn tastbare herinneringen voor mij dat hij bij de club speelde waar ik zo van hou.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Valkyrie schreef:
    (...)
    Ik ben ook voetbalfan sinds het WK.. ;3


    En bijna een jaar later ben je nog fan, dus jou haat ik niet hoor. Als je na 3 maanden niet meer fan was, dan had ik je niet gemoeten waarschijnlijk haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Beckham schreef:
    Het Q WAG hoofdstuk lees ik morgen. Ik ga morgen ook weer met die van Lynn aan de gang en aan het verhaal van Yoann :9~


    Heel misschien begin ik morgen aan je Yoann one shot (: Maar ik beloof niets hoor!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    JackWilshere schreef:
    (...)

    Ik ga mijn Fabregas shirt/kussen alleen maar meer aanbidden als hij weg is bij Arsenal. Want het zijn tastbare herinneringen voor mij dat hij bij de club speelde waar ik zo van hou.


    Ik heb een poster, en op mijn cd kastje staan foto's van Cesc en Nick ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JackWilshere schreef:
    (...)

    Heel misschien begin ik morgen aan je Yoann one shot (: Maar ik beloof niets hoor!


    - doet hand voor mond -


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JackWilshere schreef:
    (...)

    En bijna een jaar later ben je nog fan, dus jou haat ik niet hoor. Als je na 3 maanden niet meer fan was, dan had ik je niet gemoeten waarschijnlijk haha.

    Haha, okay, dan is het goed. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Beckham schreef:
    (...)

    Ik heb een poster, en op mijn cd kastje staan foto's van Cesc en Nick ;D


    Awh, ik heb alleen maar collages hangen haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Valkyrie schreef:
    (...)
    Haha, okay, dan is het goed. :Y)


    Tjah, is mijn mening hoor. Maar dat ligt er gewoon aan dat ik met dingen ben opgegroeid en me dan heel erg kan irriteren aan wannabe's haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.