• Ja ja Tokio Hotel heeft de award voor Best New Artist gewonnen met: "Ready, Set, Go!"
    Hiermee hebben ze Miley Cyrus met "7 Things," "Katy Perry met "I Kissed a Girl," Jordin Sparks (featuring Chris Brown) met "No Air" en Taylor Swift met "Teardrops on My Guitar" verslagen!
    Ik zeg: well done guys! jullie hebben het verdient!
    Bron: http://www.mtv.ca/vma2k8/article.jhtml?id=10812
    Filmpje van TH on the red carpet: (OMFG weer echt een Tom-opmerkingen, vraag nooit Tom iets in het Duits te zeggen! XP) http://www.mtv.ca/vma2k8/video_content.jhtml?id=1594277 (4e filmpje even doorspoelen naar stukje verder dan het midden)
    Aankomst TH in ÜBERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR-truck: http://nl.youtube.com/watch?v=D7B5gRUrVhA


    BAM!

    Ja ja! (yeah)
    Ik zag het net!!!
    Ik ben gewoon aant janken van blijdschap! :P
    Maar ik ben het er mee eens, ondanks hun (soms arrogante) gedrag, hebben ze het wel verdient! ;)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Ik heb het wel live gevolgd ;) Was super vet!! Alleen ik heb niet gezien hoe ze in die truck kwamen (A)

    zo shittig dat ze verloren zijn van britney spears

    Ik haat de mensen die die miley nu gaan haten omdat ze met TH ging zingen/spelen.
    Alvast voordat de hel losbreekt hier.
    Ik verklaar de oorlog aan diegene. _O_

    Het was tochniet op tv of wel?!
    Ben ik dan zo scheef dat ik er overheen heb gekeken?! xD

    Maargoed, zaterdag 13 september, zondag de 14e en zondag de 21e komen er herhalingen op MTV dus daar ga ik zeker naar kijken! ;)
    Het liefst alle drie de keren!!! :P
    Moet ik alleen nog even met me ouders overleggen! (A)

    Maar ik ben hardstikke trots op ze! (flower)

    (K)


    Träume sind wirklich!!

    (...)
    waarom sarcasm? Het is echt knap als je als Europese band een VMA krijgt...

    Ik ben het eigenlijk wel met DarkPassion eens. Tokio Hotel heeft die award alleen maar gewonnen omdat de fans massaal oproepen om op TH te stemmen. Het zou me niet verbazen als ze zelfs dreigen.

    Hebben ze gewonnen?

    Hé, alweer? x)

    (...)
    Ik ben het eigenlijk wel met DarkPassion eens. Tokio Hotel heeft die award alleen maar gewonnen omdat de fans massaal oproepen om op TH te stemmen. Het zou me niet verbazen als ze zelfs dreigen.

    Nee indeed ;)
    Het komt gewoon omdat TH beloofde dat ze een openbaar feest gaan geven voor álle TH fans, er er zelf ook zijn, in één stad in Europa als ze zouden winnen.
    Pff dat flopt hard, maar daarvoor stemde ze gewoon men. Verder gooien ze iedereen dóód met dat gezeur over die vma's.
    Like sorry, maar van andreas en co daar in DE heb ik gewoon like in één week 6 mails gehad erover O.O
    6!
    EN IK STEM TOCH NIET ^^
    Anyway, leuk dat ze wonnen. Al vind ik het niet verdient enzo, maarja that's me. Maargoed het zorgt wel voor een extra boost daar in de USA. Die ze wel nodig hebben, dus ^^
    [/lang gelul]

    Ik haat de mensen die die miley nu gaan haten omdat ze met TH ging zingen/spelen.
    Alvast voordat de hel losbreekt hier.
    Ik verklaar de oorlog aan diegene. _O_


    Heeft ze met hun gezongen? :D

    Whoaaa.

    Ik ga zo eens dat filmpje bekijken.

    x)

    XOXO

    Ik haat de mensen die die miley nu gaan haten omdat ze met TH ging zingen/spelen.
    Alvast voordat de hel losbreekt hier.
    Ik verklaar de oorlog aan diegene. _O_
    Ik denk eerder dat mijn vriendin dalijk boos op TH wordt dat hun met Miley zongen en zij niet met haar x'D
    Maar idd, als je daarom boos moet worden x|

    (...)
    Heeft ze met hun gezongen? :D
    Whoaaa.
    Ik ga zo eens dat filmpje bekijken.
    x)
    XOXO

    Hm ja ze gingen guitar hero gedoe doen ofzo. Korte film. Maarja goed, gezien het niveau van de meeste fans is het gewoon wachten op de eerste anti miley hyve.

    (...)
    Hm ja ze gingen guitar hero gedoe doen ofzo. Korte film. Maarja goed, gezien het niveau van de meeste fans is het gewoon wachten op de eerste anti miley hyve.

    Ik heb er nu ietsje van gezien op internet, maar het stelt toch bijna niks voor, ik zou dan liever hebben dat ze eens een echt duet zouden brengen, want nu heb ik er toch niet veel van gezien

    (niet slecht bedoelt integendeel zelf)

    (...)
    Ik heb er nu ietsje van gezien op internet, maar het stelt toch bijna niks voor, ik zou dan liever hebben dat ze eens een echt duet zouden brengen, want nu heb ik er toch niet veel van gezien

    (niet slecht bedoelt integendeel zelf)
    Link???

    Ow, nu hoor ik er muziek in xD eerst vond ik het meer geroep xD
    Wel leuk =D