• Oke, ik ben dus heel braaf en er vandaag voor het eerst uigestuurd. (zit in de 3e)
    Ik was wiskunde aan het leren tijdens natuurkunde. -_-
    Maar oke, nu zit een jongen dus telkens achter me aan van: 'Hoe voelt het nou om er uitgesuurd te worden.'
    Echt irritand. Eigenlijk doet hij altijd irritand maar ja.

    Worden jullie er vaak uitgestuurd of zijn jullie net zo braaf als ik?


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    0x eruit gestuurd


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik ben er bij duits zo vaak uitgestuurd dat ik de les niet meer in mag voor de rest van het jaar. /rebel


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik werd er eigenlijk best vaak uitgestuurd... :')


    dream, dare, fly!

    hahahah, heb net examens vmbo gedaan (zit dus in de vierde)
    in de eerst zat ik standaard bij duits buiten de klas bij de brandkas, geen idee waarom maar die vrouw vond mij gewoon totaal NIET aardig. In de eerste ben ik er dus best wel heel vaak uitgestuurd. In de tweede 4x ofzo, niet zovaak dus. en in de derde en vierde helemaal niet meer. Ik ben super braaf geworden :D

    Ik ben er dit jaar nog 0 keer uitgestuurd. Wij hebben echt een braaf topklasje!
    Vorig jaar had ik wel iets van 3 rode kaarten, en het jaar daarvoor weer 0.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben er nog nooit uitgestuurd en ik zit in de 3e.*O*

    Marquise schreef:
    ik ben braver dan jij :'D


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Nooit eruit gestuurd. Oh, wacht eigenlijk wel. In de tweede met Duits, we hadden huiswerk, zo'n hele boekje. Maar nieeeeeeeeeeeeeemand had dat gedaan op drie jongens na. Een jongen kreeg de beurt en zei: 'Ja, juf. Ik heb het niet gemaakt. ik heb niks gemaakt'. 'Oh en wie heeft er nog meer niks gedaan?' Iedereen keek elkaar aan en langzaam ging veel handen omhoog. 'ja, ga maar naar de teamleider'. Wij allemaal naar boven, teamleider was er niet. Gingen we in de gang zitten,gewoon op de grond huiswerk afmaken en dan mochten we naar binnen. Een meisje zo ineens: 'Jullie maken toch altijd huiswerk?' Omdat we een beetje als nerdjes eruit zagen. 'Nee hoor' zegt mijn vriendin. 'We maken nooit huiswerk' 'En zeker niet van Duits' zei ik toen..

    Ja, kweet. Lang verhaal. Maar het was zo grappig toen!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Nu ik het zo bedenk, ik ben er nog nooit uitgestuurd, hé! XD


    We all die one day, don't fear living.

    Irritand = irritant 8D

    Maar ik ben er nog nooit uitgestuurd, en ik zit in de 4e. Ben hartstikke braaf.:Y) Al wil ik er wel eens uitgestuurd worden, haha. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ben er te vaak uit gestuurd.


    Some angels have no wings.

    Ik word er best vaak uitgestuurd


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik word er nooit uitgestuurd. -braverik- (A)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik mag mn huidige opleiding niet eens afmaken omdat ik er te vaak niet ben geweest/uitgestuurd.
    Maar goed, deze opleiding was dan ook niks voor mij vandaar dat ik dan vervelend word.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.