• Jaja, ik ben wel eens nieuwsgierig wat jullie als achtergrond van jullie pc hebben. *O*
    Drop hier je achtergrond, en geef er eens een kort verhaaltje over waarom het precies die is, en geen andere.

    Nou, dit is dus de mijne. Ik heb normaalgesproken een wisselende achtergrond, maar deze van Deez Nuts heb ik al een tijdje, omdat ik hem wel sick vind. ;D Nou jullie; screenshot maken en uploaden maarrrr.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    Omdat die anime gewoon leuk is ^_^


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"



    deze heb ik zelf gemaakt..

    hier voor de mensen die hem niet zien


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky


    Het is Yannis Philippakis van Foals, aangezien ik die band geweldig vind en ik kwam deze foto tegen, en die vond ik mooi :')


    As travars


    Deze, maar dan zo stilstaand waar hij wijst.



    Tja, ik heb dat plaatje zelf gemaakt, en ik vond hem gewoon super schattig! So that's why. ;]


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Een of andere vage oranje van het computermerk.


    Food.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    It ain't broke, so don't fix it.

    geen idee hoe je een foto neemt, maar het is gewoon myn lijfspreuk: een gele achtergrond met in witte dikke letters: Cheer up buttercup


    And in that moment, we were infinite.

    Haha, die linker ben ik dus ;3.


    To infinity and beyond •



    Tja(krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.


    http://i.imgur.com/oYwXl.jpg

    Ben alleen nog niet tevreden over de icons.



    Jaja, ergens gevonden.
    En ik vond hem wel wat hebben ;D


    "Don't look back, you're not going that way."


    Dat zijn mijn twee gerbils, Sem & Sam <33


    ONLY SEVEN LEFT <3