• Jaja, ik ben wel eens nieuwsgierig wat jullie als achtergrond van jullie pc hebben. *O*
    Drop hier je achtergrond, en geef er eens een kort verhaaltje over waarom het precies die is, en geen andere.

    Nou, dit is dus de mijne. Ik heb normaalgesproken een wisselende achtergrond, maar deze van Deez Nuts heb ik al een tijdje, omdat ik hem wel sick vind. ;D Nou jullie; screenshot maken en uploaden maarrrr.


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb een standaard achtergrond van Toshiba (no_chears)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    States schreef:
    ohmygod, je troll icoontje als internet, oh god jeetje, ik ga stuk :'DDDD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.


    Op plaatje klikken is groter(:
    Voordat we naar carnaval gingen moesten we even een foto maken hehe.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 19:38 ]


    Alleen maar tranen van geluk



    Iedereen gaat dit hier zo melig vinden :')
    Maar mijn vriend was op een gegeven moment op mijn pc bezig en plots stond dit als mijn achtergrond. Ik vond het echt lief en heb het gewoon laten staan ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:



    Iedereen gaat dit hier zo melig vinden :')
    Maar mijn vriend was op een gegeven moment op mijn pc bezig en plots stond dit als mijn achtergrond. Ik vond het echt lief en heb het gewoon laten staan ^^


    Awh!! That's so cute!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Robin van Persie.


    ars moriendi

    Mijn paarden.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Een landschap.
    Tsja.. Moet computer delen met ouders en broer :S


    “All those fairytales are full of shit.”


    door verveling tijdens de kerstvakantie heb ik foto's van alle dingen die ik leuk vind bij mekaar gegooid :Y)


    To love is to destroy.


    It ain't broke, so don't fix it.

    ik heb zo'n plaatje met 7 years with harry have taught me more about love & life then 12 years of muggle schooling ever will
    Maar ik denk dat ik Super Junior, SHINee of Big Bang erop ga zetten ^-^


    ~Live your life!~



    Deze, van de anime Wolf's Rain.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Terabithia schreef:


    door verveling tijdens de kerstvakantie heb ik foto's van alle dingen die ik leuk vind bij mekaar gegooid :Y)

    Oehh wat leuk! Echt een collage! =3


    ars moriendi

    Klik, omdat die het weeral niet doet, tfoe. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you