• Ik was net de hond aan het uitlaten en voor ons huis ligt een oud, niet meer gebruikt, spoor waar ik altijd mijn honden uitlaat. Daar liep ik dus net, hoor ik achter me iemand rennen. Kijk ik achterom, zie ik een vader en een meisje (van 12 ofzo) in sport kleren over het spoor rennen. Over die houten balken zeg maar. Het zag er nogal mongolisch (weet niet of ik het goed spel xd) uit :') Maar het grappige kwam nog. Koda (mijn hond) was ergens verweg achter me en wilde naar me toe rennen. Hij rent dus via het spoor naar me toe. En hij kan hard rennen, dus ik kijk zo achterom, zie ik keisnel een hondje over die balken rennen, die vader en dochter voorbij. Moet je voorstellen, Koda is een Cavelier King Charles Spaniel, dat ziet er dus echt gewoon geniaal uit xD En die twee mensen dan kijken van O.o
    Het was gewoon geniaal XD
    Hebben jullie ook van die geniale huisdieren?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    mijn kat is een beetje weird (13 jaar dus best wel oud) maar soms is ze heele rg hyper en rent ze het hele huis door (krul)
    soms hoort mijn kat mij ook niet aan komen ga ik ergens een beetje achter staat springen en Boe roepen (hehehe)(krul)
    en als ik thuis komt en niemand is thuis staat ze netjes beneden te w8ten (A)


    Shoganai i ne~

    Panthera schreef:
    Ons katje Cookie is nogal eigenwijs. Ze komt nooit als je haar roept.


    Hoor je mij een keer roepen in de tuin: "Cooookieee!"
    Komt de kat van de buren heel braaf aanlopen xD

    Haha, geniaal xD


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Harrison schreef:
    (...)

    Mijn kat luistert juist heel goed.
    Dan zeg ik: "Kom hier of niet."
    En tja, dan komt 'ie hier of niet.

    Wat een slimme kat (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    mijn katten heten: Pepsi Maxi & Cozy
    xD