• iknow dit is het zoveelste topic over story's dumpen enz :3
    Maar ik heb dringend leesvoer nodig :9~\
    Maakt niet uit wat voor x'D
    thx :3
    x
    ik verveel me echt dooood


    Only those who listen can hear

    Captured by Curses.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Twilight fanfic

    The truth of our friendship (Twilight)

    Inhoud: Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Voetballers (:
    Ik ben nog niet begonnen, startdag 21 juni (:

    http://www.quizlet.nl/stories/53720/ave-caesar-morituri-te-salutant/


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    We're not innocent. [Draco Lucius Malfoy.]

    Ever wondered what would happen if Draco felt in love with a mudblood?

    [ bericht aangepast op 12 juni 2011 - 16:42 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Twilight Fanfic
    Alice en Jasper (H)
    We've waited long enough to be happy

    Enjoy!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    when the sea brings me back to you

    het is een Mr.Gibbs van Pirates story :)
    ik probeer zijn karakter zoveel mogelijk bewaard te houden in mijn verhaal


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt



    Je kan op de cover klikken


    =

    http://www.quizlet.nl/stories/46031/verrader-draco-malfoy/

    k heb wel wat abo's nodig xD

    try, maybe you likes ;)


    .

    Show the world who you really are (Fred Wemel)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?



    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."


    Ik ben net begonnen, dus er zijn nog niet zo veel hoofdstukken.. Maar die zullen wel komen ^^

    Wedding Crashers
    De vrienden Aaron Ramsey en Jack Wilshere hebben naast het voetbal nog een andere 'sport'. Ze hebben er een sport van gemaakt om onuitgenodigd op bruiloften te 'verschijnen', zich gratis te bezatten en er met de bruidsmeisjes vandoor te gaan.
    Het gaat natuurlijk fout: ze worden verliefd op de zussen van de bruid.



    Roses from London
    Nora heeft Cesc leren kennen op vakantie in Amerika. Na twee weken in Amerika gingen ze beide terug, Cesc naar Londen en Nora naar Barcelona. Ze bleven schrijven, elke dag, beloofden ze. Dat werd om de dag, elke week, elke maand. Toen niet meer.
    Een paar maanden later kreeg Nora weer een brief van Cesc. Dat hij een vriendin had. Steken van jaloezie gingen door haar heen. Toen besloot ze zelf het 'slechtere' pad op te gaan. Seks, drugs en drank. Totdat ze David leerde kennen, dit was meer dan een one-night stand. Veel meer. Samen kregen ze een relatie. Totdat Nora Cesc weer tegen kwam bij de training van het Spaanse team voor het EK. Voelt ze nog wat voor Cesc? Of Cesc voor haar?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Het wordt de hoogste tijd dat ik m'n story eens ga promoten, dus laat ik hier maar beginnen ^^
    Moon, my muse


    There is freedom in the dark.

    The life of a Weasley
    hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met in de hoofdrol de kleindochter van Ron Wemel
    ik ben gisteren pas begonnen, maar ik ben wel van plan om elke dag wel iets te activeren
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood