• iknow dit is het zoveelste topic over story's dumpen enz :3
    Maar ik heb dringend leesvoer nodig :9~\
    Maakt niet uit wat voor x'D
    thx :3
    x
    ik verveel me echt dooood


    Only those who listen can hear


    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 14:15 ]


    JDN.


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”

    The big boss his daughter || ZaynMalik


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Kies maar uit. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Klik (krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.


    Paperbag Princess
    Samenvatting: Het vriendje van de zestienjarige Florence heeft het net uitgemaakt. Verscheurd door verdriet en het idee dat ze dit zelf allemaal heeft uitgelokt doet het er voor haar niet meer toe wat er in de wereld gebeurt. Dan ontmoet ze in de plaatselijke videotheek de mysterieuze Nilwaveren, die ondanks zijn vage verhalen, zijn beweringen dat draken bestaan en het feit dat hij nog nooit van laptops en mobieltjes heeft gehoord, een onweerstaanbare aantrekkingskracht op haar heeft. Maar wat ze niet weet, is dat Nilwaveren een verbannen prins is, die maar onder één voorwaarde terug mag keren in zijn rijk. Voor ze het weet, zit Florence verstrikt in een verschrikkelijk complot.
    Genre: fantasy, romantiek, onbekende personen
    Leeftijdscategorie: 16+ (hoewel dat niet heel overheersend is. het is zeker niet één van die verhalen over BDSM dat twintig hoofdstukken aan één zeer uitgebreide vrijpartij wijdt).


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Severus Sneep en Lina Pember
    &
    Ron en Hermelien (lovestory)

    -Het zijn alle twee liefdesverhalen, de een al wat duisterder dan de andere, ik hoop dat je het eens probeert te lezen en een abo'tje neemt. Alvast bedankt! ;')


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    WineGlass, Deceiving love in a Bottle.


    Ben wel nog maar net begonnen...

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 20:06 ]


    I like work. It fascinates me. I sit and look at it for hours.



    Wanneer Chiana en Noa verder knutselen aan de tijdmachine, gebeurt er iets heel onverwachts. Chiana en Noa worden in de tijdmachine gesleurt en verdwijnen naar een ander tijdperk. Het tijdperk van de beruchte piraat Jack Sparrow.
    Zal het Chiana en Noa lukken om weer terug naar haar eigen tijdperk te komen, of zullen ze voor altijd gevangen zitten bij de piraten?

    Je leest het in:
    Over the Sea


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    http://www.quizlet.nl/stories/57585/i-hate-that-i-love-you-ft-justin-drew-bieber/


    Justin Bieber thinks I'm flawless, BEAT THAT.

    Nieuw Verhaaltje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    http://www.quizlet.nl/stories/57446/you-belong-with-me/

    Een liefdesverhaal^^


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vooruut, dan promoot ik mijn Fanficdatabase maar :'D.

    Zal veelal bestaan uit SA's en miniseries. Nu is er nog vrij weinig te lezen behalve één miniserie, maar zal meer posten (krul).


    No growth of the heart is ever a waste

    http://www.quizlet.nl/stories/57446/you-belong-with-me/