• iknow dit is het zoveelste topic over story's dumpen enz :3
    Maar ik heb dringend leesvoer nodig :9~\
    Maakt niet uit wat voor x'D
    thx :3
    x
    ik verveel me echt dooood


    Only those who listen can hear

    http://www.quizlet.nl/stories/93593/uninhabited--harry-styles/
    Ik begin bij 15 abo's x


    ^Klik op de foto^


    I was never good enough,
    I always did what they said,
    But it wasn’t enough.


    They never loved me,
    I was just their younger daughter,
    They wished they never had.


    I’d always be,
    The girl who cut herself,


    Until,
    The day you saved me


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Welcome, be heartlessly welcome to The Devil's Handbag! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we'll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!

    The Devil's Handbag
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.



    Searching heavens for another earth

    Een vreemde kracht trok me aan. Ik keek naar het raam en sloot mijn ogen. Toen ik ze weer opende stond ik voor het raam, mijn handen lagen op het venster. De hele straat was verlicht, behalve het huis aan de overkant. Ik keek er naar en voelde een bepaalde drang om er naar binnen te gaan. Hoe lang staat dat huis nu wel niet te koop? Tien jaar? Vijftien jaar? Ik wist het niet. langzaam liep ik naar de lift deur toe. Vreemd, heel vreemd. De liftdeur stond al open en iets of iemand had al op het knopje met een één gedrukt. Ik twijfelde, maar na enige tijd stapte ik de lift in. Beneden aangekomen pakte ik mijn jas en de sleutels. Mijn mobiel kon ik wel hier laten, want ik kwam toch zo wel weer terug. Ik opende de deur en stapte de koele buitenlucht in.

    Een stukje uit Haunted house.
    Klik hier voor het verhaal


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hey,
    Misschien is mijn story iets voor jou!
    Stalking ft. Louis Tomlinson



    Louis heeft 3 jaar een relatie gehad met Noa maar ze ging vreemd met Jack. Louis maakte het een half jaar geleden uit. Ze had niemand meer alleen Jack. Maar hij maakt het drie weken na Louis ook uit. Nu is ze alleen in haar huis. Louis kan er niet tegen en een half jaar later begint hij met haar te stalken. Haar eerste echte liefde maakt van haar leven een werkelijke hel.

    Xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    Ik heb een Onbekende Personen. Hij is vandaag begonnen en ik post normaal één stukje per dag. Door de lezers kan het natuurlijk ook wel meer worden. ;D Ik hoop dat je eens een kijkje neemt.
    It's five to twelve, darling.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.


    The greatest friend of Truth is Time, her greatest
    enemy is Prejudice and her constant companion is Humility.


    @NiallOffical: I suppose we just weren’t meant to be.







    Klik hier voor: We're just not meant to be • ft. Niall Horan

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 18:27 ]


    LEGGO!