• iknow dit is het zoveelste topic over story's dumpen enz :3
    Maar ik heb dringend leesvoer nodig :9~\
    Maakt niet uit wat voor x'D
    thx :3
    x
    ik verveel me echt dooood


    Only those who listen can hear


    Writen By 'Me - Dominic
    ~~
    Klik Link


    ‘‘The Hunger Games have begun.
    May the odds be ever in your favor!’’

    Er is geen weg meer terug.
    ~~




    #Dit verhaal is afgeleid uit de Hongerspelen,
    het levensverhaal van kleine Rue. En enkel een fanmade.
    #Enjoy, leave a comment.
    #Soundtrack.
    © 'Me


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Leave it to you, or just go on with your live..
    Waar het een beetje over gaat;

    Lisa is een onzeker aardig meisje. Ze zit op het 'VMBO en doet goed haar best. Totdat ze later een jongen leert kennen, maakt ze de goede keuzes- of gaat het helemaal mis?.

    .


    -

    haay Misschien wil je wel mijn verhaal lezen? My food diary. - Pro ana Ik moet er nog aan beginnen.



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.


    I feel guilty after every bite I take.

    Collapse [ATL]



    Ze was betrouwbaar en een goede luisteraar.
    Maar zoveel problemen kon ze niet aan.
    Niemand ving haar op.

    Het meisje dat bezweek onder andermans problemen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Young, Lost and Loved.



    Soundtrack

    Hoofdpersoon Mae, een vriendelijk stadsmeisje van 16, wordt door haar moeder op een christelijke meisjeskostschool gezet, Ringwald Instituut Voor Meisjes genaamd, wanneer deze met haar huidige vriend op wereldreis gaat. Het is eigenlijk alles wat je van een kostschool zou verwachten. Kriebelige uniformpjes, stoffig oud gebouw, avondklok en strenge leraren. Maar wat Mae nog niet wist, was dat haar grote verleidingen te wachten staan die ze bijna niet kan weerstaan.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Lauren had een van mijn volle schetsboeken te pakken gekregen en bladerde er geïntrigeerd doorheen. “Wauw, dit is echt heel goed!” Ik bloosde. “Dankje,” zei ik verlegen. “Zou je mij eens willen tekenen?” Vroeg ze, met een vriendelijke, open blik. Even keek ik in twee prachtige, koelblauwe ogen. “Ja. Ja. Niks liever,” spookte er door mijn hoofd. Toch zei ik zo nonchalant mogelijk “Tuurlijk, waarom niet?”

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    hoi.



    SPICE (Proloog)
    De jonge Engel Umbriël heeft een onvergeeflijke misdaad gepleegd en wordt hierom naar de aarde verbannen. Umbriël weet niet wat haar overkomt, als ze ontdekt dat ze onder invloed van haar bestraffing een totaal nieuw wezen wordt, een Nergal. Een trainingskamp voor bovennatuurlijke wezens neemt haar op en biedt haar voedsel en onderdak, in ruil voor de belofte dat ze haar best zal doen om de opleiding te voltooien. Umbriël moet zich leren aan te passen aan de mensenwereld.

    June’s leven krijgt een totaal andere wending als ze word aangenomen op de grootste dans acedemie van New York, ‘St. Haywood’. Ze verhuist van een klein dorpje naar een huurappartement in het centrum van de stad, waar ze intrekt bij een vriend van haar oudere broer. Maar waarom lijkt het tegen de tijd dat ze gewend raakt op de acedemie, bergafwaards te gaan?


    Behind the laughter it actually means something.



    (Klik op het plaatje om er heen te gaan ;))

    Our secret love .- Justin Bieber


    Wishing and hope that makes you dreams come true ;)


    “Things never happen the same way twice.”



    Five teenagers, five stories, five mistakes.
    'After High School we stay friends right?' 'Yes'
    That's what they thought.

    ~ This is a fanfiction about The Glee Project.
    ~ The Trailer isn't mine, but I want to make a fanfiction about this. The credits goes to the makers of the Glee Project
    ~ Blake Jenner as Blake Jenner, Michael Weisman as Michael Weisman, Aylin Bayramoglu as Aylin Bayramoglu, Lily Mae Harrington as Lily Mae Harrington & Ali Stroker as Ali Weisman.
    ~ Written and Spoken in Dutch.
    ~ Trailer.

    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]


    Fashion is a girl's best friend.



    Harry Styles; de jongen die serieus opweg is naar zijn dieptepunt. Met het constant feesten, drinken en een mannelijke hoer rondhangen. Zijn reputatie is de verkeerde kant opgegaan en het is allemaal uit de hand gelopen. Zal Simon's briljante plan om het veranderen van zijn reputatie echt werken?

    Kom erachter in Fake Fiancè.


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/92768/black-raven/







    Historisch,
    avontuur,
    romantiek,
    fantasy
    16+
    Tips zijn welkom!

    I should've kissed you ft One Direction



    Somethimes Love Just Heal Me,
    but somethimes it's hard to find good love ...


    I loved you once, i love you still. I love you forever, i allways will <3 <3 <3



    Mary - Ook wel Marilyn door vrienden genoemd, een zestien jarig meisje uit Reading heeft een zeer christelijke familie. Tot haar tiende gehoorzaamde ze haar ouders, haalde goede cijfers op school en had veel vriendinnetjes waar ze dikwijls bij ging spelen. Tot ze op een dag bruut misbruikt werd door een vader, overigens ook een priester van een van haar beste vriendinnen. Omdat zij haar vriendin niet teleur wilde stellen, bleef zij bij haar slapen en kwam vaak langs. Zij werd twee jaar lang gewelddadig misbruikt en veranderde met de jaren van lief onschuldig meisje, naar een rebelse en tegendraadse tiener die niets te maken wilde hebben met het christendom, tot zware teleurstelling van haar ouders.
    Mary verfde haar haren, zette zelf haar piercings en droeg kledij en make-up die volgens de kerk niet acceptabel was. Wanneer hier iets van werd gezegd liep ze vaak weg en kwam dagen of weken later pas weer thuis zonder iets te laten horen. In die tijd leefde zij het ware 'Seks, drugs en rock 'n roll' leven.
    Zij probeert haar leven weer op de rails te krijgen, maar haar verleden lijkt haar in de weg te zitten...


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe