• Geen benul van wat een RPG is? Klik hier!

    Het verhaal gaat als volgt:

    Kapitein Tholomew's schip 'The Hangman's Damnation' strandt overal en altijd, tot irritatie van de bemanning. Ze gaan zich langzaam maar zeker tegen Tholomew keren, totdat ze weer stranden op een onbewoond eiland. Daar stuiten ze op dames van hoge klasse die geen benul hebben dat Tholomew en zijn bemanning piraten zijn. Ze nemen de dames mee op hun reis, en wijden ze langzaam maar zeker in in het piratenleven. Als blijkt dat een van de dames een verraadster is die samenwerkt met een van Tholomew's ergste vijanden, breekt de hel los, en krijgt de kapitein wederom de schuld van al het ongeluk dat de reis met zich meebrengt. De andere twee dames weten ook niet welke kant ze moeten kiezen..


    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:

    Uiterlijk: GEEN beroemdheden.
    Liefdesleven:
    Wapen:
    Taak op het schip: Geldt voor de vijandige bemanning, en Tholomew's bemanning.
    Extra's:


    Rollen:
    -Kapitein vijandig schip: Felattio Strutter Crite
    -Crew vijandig schip (m/v):
    -De drie dames van hoge klasse, waaronder een verraadster:
    -Caitlynn Weaver

    De verraadster: Esmée Sophia O'Hare.
    -Kapitein The Hangman's Damnation: Tholomew Crimson Adrackam.
    -Crew Tholomew's schip (m/v):
    -Eerste stuurvrouw Mary Bluebird Plank.
    -Constabel Mayna Elissa Borthmore

    -Scheepsmeisje Elvira Montgomery

    -Andere random rollen, verzin maar. (:


    Regeltjes:

    -Het is GEEN rs; je schrijft in verhaalvorm.
    -Je gaat niet iemand anders character afslachten, tenzij hier toestemming van die persoon is gegeven.
    -Geen Mary-Sue's svp.
    -Liefde mag. ;D
    -Dubbelrollen mogen! ;D
    -Plezier hebben.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 16:02 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Felattio Crite

    'Hier dan maar, ' een stiekeme 'yes' weerklonk in mijn hoofd. Ik glimlachtte. Het wat schattig om te zien hoe haar wangen rood kleurde, en een brede grijns vormde op mijn gezicht. Ik voelde me goed, wetend dat er stiekem tegen me werd op gekeken. Aangezien ik de Kapitein was. Mijn grijns werd groter door die gedachte. Ik was hier de leider; ik had hier macht. En zij, zij was een verstekeling; zij had hier geen macht. Maar macht mag je niet misbruiken. O, wie hou ik voor de gek; I'm a bloody pirate. 'Ja tuurlijk vind ik het niet erg! Het maakt me niet uit hoor; je moet toch ergens slapen. '


    We're all mad here.

    Ik ga zo winkelen, ghaha (Y) at wordt de 4e dag achter elkaar dat ik ga winkelen, haha, ik voel em voor het eerst in mijn leven een shop-a-holic.

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Hij zei wel erg enthousiast dat hij het niet erg vond, ik vertrouwde het nog altijd niet allemaal. Ik voelde me ook zeer alleen, zo op een groot schip vol piraten en andere enge mensen die elkaar al afslachtten voor rum. Ik huiverde kort, niet aan denken. "Bedankt," zei ik en glimlachte dnakbaar naar hem. Oké, wat nu? Waar moest ik in slapen? En moest ik op de grond, op de bank bij hem in bed? Ik durfde het niet te vragen en bleef wat onhandig staan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Felattio Crite

    Ik keek haar aan en grinnikte; 'Je mag zelf kiezen waar je wilt liggen hoor Je mag slapen waar je wilt, slapen hoe je wilt. Als je maar niet in je praat slaapt.' Ik grinnikte, ze moest gaan wennen aan mijn humeur. Morgen was ik weer gewoon kapitein van het schip en zij de verstekeling. En iedereen hier kent dat spelletje. Wie stiekem mee vaart krijgt wat diegene verzint. Eerst wou ik haar reden weten en dan kon ik ee nbijpassende straf opletten.


    We're all mad here.

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Tuurlijk lag ik het liefste in ene lekker warm en zahct bed, maar ik had de moed niet. Ik ging op de bank zitten en keek naar hem. "Ik slaap hier wel." De bank zat al niet geweldig, laat staan dat hij lekker lag. Maar ach, ik moest niet zeuren, ik sliep tenminste niet meer in het ruim en de kapitein leek niet geweldig kwaad op me.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Felattio Crite

    Ik zette me even recht, 'Als je niet lekker ligt moet je het zeggen hoor. Ik heb nog wel extra kussen; enkel geen deken.' Ik keek even door het raam naar buiten. Het was mooi de maan op de zee. Ik glimlachtte en liet me toen weer op bed vallen. Mijn ogen vielen haast uitzichzelf dicht maar ik vocht tegen de slaap. En het leek een eindeloze strijd.


    We're all mad here.

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Ik knikte en ging liggen, het lag niet comfortabel maar ik was erger gewend en hield dus mijn mond. Ik onderdrukte een gaap en probeerde een houding te vinden dat nog een beetje goed lag. Uiteindelijk leek ik er een gevonden te hebben en eht duurde toen ook niet lang meer voordat ik in slaap viel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Scarlett Stevens
    Moe strek ik me uit, en open de deur van mijn hut. Mijn hut is klein, net groot genoeg voor een bed en een kaarsje. Ik heb geen ramen en mijn kleren liggen in een mand onder mijn bed. Niet dat ik zoveel kleren heb, maar goed. Ik pak de mand en rommel erin tot ik vind wat ik zoek- Mijn pyjama. Het is een enorm geval met lelijke verschoten kleuren, maar hij past en hij is warm. Ik draai het slot om en kleed me uit. Snel pak ik de pyjama, omdat ik het meteen koud begin te krijgen, en ik ga in mijn bed liggen. De dekens zijn zwaar, en heerlijk warm. Zacht blaas ik het kaarsje uit, en ik sluit mijn ogen om de slaap te verwelkomen.

    Dan beschrijf ik wel de ochtend Robbert -steekt tong uit-
    En er is nieuw pirates rpg dingetje, link staat in de oude, laatste bericht.

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Gapend werd ik wakker en rekte me uit, ik had het koud, kippenvel over heel mijn lichaam. Ik had ook wat anders aan moeten trekken dan een kort broekje en hempje. Voorzichtig ging ik overeind zitten en wreef de slaap uit mijn ogen, toen keek ik om me heen en schrok, even niet wetend waar ik was. Toen herinnerde ik het me weer en kalmeerde. Voorzichtig stond ik op en pakte mijn kam die ik op het tafeltje had gestalt die avond ervoor en haalde hem door mijn lange haren, na het slapen hadden ze nog wel eens de neiging heel wild te gaan zitten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    deze gata toch niet dood he ;[


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.