• Geen benul van wat een RPG is? Klik hier!

    Het verhaal gaat als volgt:

    Kapitein Tholomew's schip 'The Hangman's Damnation' strandt overal en altijd, tot irritatie van de bemanning. Ze gaan zich langzaam maar zeker tegen Tholomew keren, totdat ze weer stranden op een onbewoond eiland. Daar stuiten ze op dames van hoge klasse die geen benul hebben dat Tholomew en zijn bemanning piraten zijn. Ze nemen de dames mee op hun reis, en wijden ze langzaam maar zeker in in het piratenleven. Als blijkt dat een van de dames een verraadster is die samenwerkt met een van Tholomew's ergste vijanden, breekt de hel los, en krijgt de kapitein wederom de schuld van al het ongeluk dat de reis met zich meebrengt. De andere twee dames weten ook niet welke kant ze moeten kiezen..


    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:

    Uiterlijk: GEEN beroemdheden.
    Liefdesleven:
    Wapen:
    Taak op het schip: Geldt voor de vijandige bemanning, en Tholomew's bemanning.
    Extra's:


    Rollen:
    -Kapitein vijandig schip: Felattio Strutter Crite
    -Crew vijandig schip (m/v):
    -De drie dames van hoge klasse, waaronder een verraadster:
    -Caitlynn Weaver

    De verraadster: Esmée Sophia O'Hare.
    -Kapitein The Hangman's Damnation: Tholomew Crimson Adrackam.
    -Crew Tholomew's schip (m/v):
    -Eerste stuurvrouw Mary Bluebird Plank.
    -Constabel Mayna Elissa Borthmore

    -Scheepsmeisje Elvira Montgomery

    -Andere random rollen, verzin maar. (:


    Regeltjes:

    -Het is GEEN rs; je schrijft in verhaalvorm.
    -Je gaat niet iemand anders character afslachten, tenzij hier toestemming van die persoon is gegeven.
    -Geen Mary-Sue's svp.
    -Liefde mag. ;D
    -Dubbelrollen mogen! ;D
    -Plezier hebben.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 16:02 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vijandelijk blauw? Oké! Ik begin er vast gewoon mee.

    Esmée O'Hare.

    'Mij dumpen op een eiland waar nooit iemand komt is onmogelijk, want dan ben jij er al geweest en is het dus niet meer een eiland waar "nooit iemand" komt,' zeg ik betweterig. Ik wil helemaal niet kiezen! Zelfs als het begint te regenen geef ik hem geen antwoord. Het is ongelooflijk koud en het regent zo hard, dat de druppels water echt hard aankomen. Pas als de kapitein in zijn hut is draai ik me naar de andere vrouw. 'Alsjeblieft, maak me los,' smeek ik haar.


    everything, in time

    Felattio Crite
    Ik dacht grijnzend na, het meisje was mooi. Ernstig mooi, maar dat moest ik nu niet aan denken. Geen aandacht aan besteden. Hm, ik liep mijn hut uit het dek op. Even keek ik naar het meisje maar ging toen de trap af, onder het dek pakte ik een vat rum en draaide die open. Ahh daar had ik zin in.


    wistniks?XD


    We're all mad here.

    Oké, pfoe, sorry dat ik nog niks gepost heb. Examens --'
    Zou iemand me even een korte samenvatting willen geven?
    Merci bien!


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    Eleanor Reigns ~ Verstekeling vijandelijk schip.
    Ik zat stilletjes in een hoekje in het ruim, er stonden velen kisten waar ik me achter verborgen hield. De laatste keer was ik in Engeland, ik bevond me daar al een tijdje en had flink wat gestolen, helaas waren ze daar achter gekomen. Al gauw zaten ze me op de hielen en moest ik vluchten, ik kon daar niet zo gauw weg totdat ik dit schip plots zag. Het was een geschenk uit de hemel. Ik was stiekem aanboord geglipt en had me verstopt in het ruim, daar zat ik nu al een tijdje. Vaak als er iemand kwam was ik bang dat ik gesnapt werd, want ik stal zo nu en dan ook wat voedsel uit de keuken. Tsja, ik moest ergens van leven. Waarschijnlijk dachten ze dat ze last hadden van katten of ratten die het voedsel stalen en die geluiden veroorzaakte. Soms was ik zo bang dat ik niet durfde te slapen, bang dat ik zou gillen in mijn slaap, praten of zou gaan slaapwandelen. Nu zat ik weer gewoon stilletjes af te wachten, hopend dat de reis niet lang meer zou duren, veel langer zou ik me namelijk niet verborgen kunnen houden en ik wilde weer graag aan land. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen en ik ging iets verzitten. Dit was mijn hoekje. Het donkere hoekje waar niemand het grijze muisje Eleanor Reigns zou zien. Hoopte ik dan.


    Zo, ook even kleurtje bijgedaan [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik hoop nu wel dat de rest van de 'The Hangman's Damnation'-crew ook begint te schrijven, anders loop/zwemt mijn Jack ook over (:

    Jack Wilton - scheepsarts
    'Oh, hou je kop,' bijt ik een jonge matroos -pas een week aan boord- toe die zo stom was om onvoorzichtig met weerhaken te gaan rondsjauwen. Resultaat: een pracht van een vleeswond in zijn bovenbeen. Ik geloof best dat het pijn doet, maar ik heb al veel ergere dingen gezien en bovendien maakt hij me doof met zijn gejank.
    Ik hou de naald opnieuw in de kaarsvlam en ga door met hechten, de matroos blijft janken.
    'Zeg, hoor 's, makker: als je zo doorgaat, naai je jezelf maar weer dicht, hoor.' Demonstratief leg ik de naald neer en maak ik aanstalten om weg te gaan, maar hij neemt mijn pols en zegt: 'Sorry, ik, eh, zal mijn mond houden.'
    'Fijn,' antwoord ik en ik ga door met hechten. Zoals beloofd houdt hij zijn bek. Ik snij het draadje door, smeer nog een ontstekingswerend zalfje op en maak het af met er een verband rond te draaien.
    'Voila, zo goed als nieuw. Maar zorg ervoor dat je de komende weken niet te veel beweegt en laat me je af en toe nog eens controleren.'
    Ik berg mijn materiaal weer op en was even mijn handen. De matroos strompelt ondertussen de kajuit uit en ik volg hem wat later, naar het dek. Een frisse bries waait verwelkomend in mijn gezicht en ik kijk even over het vlakke water. Nog steeds geen ander schip of land in zicht. Ik zucht eventjes, ik begin op den duur wel uit te kijken naar een bordeel. Misschien moet ik even langs de kapitein lopen, om te horen hoe de zaken staan.
    'Hé, onozele waterpok, pas op wat je doet!' schreeuw ik als één van de nieuwste crewleden bijna zwabber-water over mijn laarzen en broek uitgiet.
    'Jezus, die nieuwelingen moeten dringend eens wat bijgeschaaft worden,' zeg ik hardop, zodat iedereen in de buurt het kan horen.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 16:19 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hier moet ook gereageerd worden!:3
    Ik zou wel willen, maar moet wachten op een reactie van Els/Vluuv. :3


    everything, in time

    Sorrysorry, mijn reactie komt eraan! Ik ben een paar dagen weggeweest met kamp en voor een uitwisseling, dus ik moet nu alle RPG's even bijwerken :']
    And I don't mind if Jack joins us, I like him >:3

    Scarlett Stevens
    Terwijl de kapitein naar binnenloopt vallen er dikke druppels op mijn hoofd en lichaam. Ik ga onverstoorbaar door en tuur in de verte als het meisje ineens begint te smeken. Ik glimlach mistroostig naar haar en haal mijn schouders op. "Sorry, orders zijn orders." roep ik zodat ze het kan horen boven het getik van de regen uit. De kapitein heeft een goed hart, maar tegen vijanden en gevangenen is hij nu eenmaal hard. Ik als stuurvrouw heb daar verder niet veel over te zeggen.

    Als de mensen van de Hangmans Damnation nu ook eens zouden reageren.. (Haha, ik weet het, ik zaag, sorry (: )


    Home is now behind you. The world is ahead!

    oeps sorry perongelijk gepost... :$

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 21:32 ]


    everyday deserves a chance to be the best day of your life...

    Sid schreef:
    Als de mensen van de Hangmans Damnation nu ook eens zouden reageren.. (Haha, ik weet het, ik zaag, sorry (: )

    Ik heb binnenkort weer tijd om iets nuttigs te bedenken! Zaterdag waarschijnlijk... ;x Excuse moi. D:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Esmée O'Hare.

    O Jezus, dat kon ze toch niet menen? 'Toe nou, als vrouwen onder elkaar! Hij zal jou echt niet straffen. Ik smeek het je, ik ben zeiknat en ik heb het zo koud!' roep ik terug. Het regent zo hard, dat de druppels hard tegen mijn gezicht vliegen. Ik knijp mijn ogen dicht en schud mijn hoofd zodat het water wat uit mijn haren vliegt. 'Ik zal niet zeggen dat jij degene was die me losmaakte, dat beloof ik!'


    everything, in time

    Welke vrouwen zitten er op de Hangman's Damnation? (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    euh ikke en mn tweelingzus (in het verhaal dan):
    ik = lissabeth montgomery:


    everyday deserves a chance to be the best day of your life...

    Oké, kan iemand heel even zeggen waar we zijn en wie waar is, dan spring ik hier snel in ^^


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes